مدیر عامل بانک سپه هم برکنار شد

رامین پاشایی فام مدیرعامل بانک سپه هم در تداوم تغییرات مدیریتی در نظام بانکی در دولت یازدهم برکنار شد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از مهر، در تداوم تغییرات مدیریتی در نظام بانکی در دولت یازدهم، رامین پاشایی فام از مدیرعاملی بانک سپه کنار گذاشته شد. در این میان، وزیر امور اقتصادی و دارایی […]

image_pdfimage_print

رامین پاشایی فام مدیرعامل بانک سپه هم در تداوم تغییرات مدیریتی در نظام بانکی در دولت یازدهم برکنار شد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از مهر، در تداوم تغییرات مدیریتی در نظام بانکی در دولت یازدهم، رامین پاشایی فام از مدیرعاملی بانک سپه کنار گذاشته شد.

در این میان، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع بانکها در حکمی، سید کامل تقوی نژاد را به سمت رئیس هیت مدیره و مدیرعامل بانک سپه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: “نظر به تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک سپه منصوب می شوید. امیداست در سایه عنایت پروردگار بلندمرتبه، باهمفکری و همدلی کارکنان کوشای بانک سپه و همکاری با نهادهای تخصصی مرتبط، در نیل به اهداف و برنامه های آن بانک و پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی دولت تدبیر و امید، پیروز و سربلند باشید. همکاری، همدلی و همراهی در این ماموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است. عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام ماموریت های محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم.”

سید کامل تقوی نژاد که جایگزین رامین پاشایی فام در بانک سپه می شود، متولد سال ۱۳۴۳ و دارای لیسانس برنامه ‌ریزی اجتماعی و فوق لیسانس مدیریت سیستم‌ها است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون وزیر تعاون، عضو هیات مدیره بانک سپه، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، مدیر کل در مجموعه وزارت کشور، وزارت جهاد سازندگی و سازمان ثبت‌احوال کشور، کارشناس نخست‌ وزیری، عضویت در هیات مدیره شرکتهای سرمایه‌گذاری، بازرگانی و تولیدی بخش دولتی، عضویت در مجامع و شوراها، عضو کمیسیون‌های شورای اقتصاد، شورایعالی صادرات، شورایعالی اشتغال، شورایعالی اصناف، اجتماعی دولت و انفورماتیک بانک‌ها از سوابق اجرایی او است.

همچنین وی عضو شورای عالی بانک‌ها و شورایعالی تامین اجتماعی، عضو ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی دولت، عضو کمیته‌های عدالت اجتماعی و توانمندسازی، بخش خصوصی و تعاونی برنامه چهارم، دبیر شورای برنامه‌ریزی برنامه سوم توسعه استان گیلان و عضو انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی نیز بوده است.

پیش از این، مدیران عامل بانک‌های ملی و مسکن برکنار شده بودند.

انتهای خبر