در جلسه امروز هیئت دولت؛ استانداران جدید مشخص شدند + سوابق

 سخنگوی دولت از معرفی استانداران استان های خوزستان، خراسان جنوبی و فارس در جلسه امروز هیئت دولت خبر داد. به گزارش اعتدال پرس، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه امروز هیئت دولت با اشاره به انتخاب سه استاندار دیگر اظهار کرد: با پیشنهاد وزارت کشور استانداران خوزستان، خراسان جنوبی و فارس به دولت معرفی […]

image_pdfimage_print

 سخنگوی دولت از معرفی استانداران استان های خوزستان، خراسان جنوبی و فارس در جلسه امروز هیئت دولت خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه امروز هیئت دولت با اشاره به انتخاب سه استاندار دیگر اظهار کرد: با پیشنهاد وزارت کشور استانداران خوزستان، خراسان جنوبی و فارس به دولت معرفی شدند که اعضای هیئت دولت با انتصاب آن ها در این سمت ها موافقت کردند.بر این اساس مقتدایی، احمدی و خدمتگزار استانداران خوزستان، فارس و خراسان جنوبی شدند.وزارت کشور پیشتر اعلام کرده است که تکلیف سایر استانداران استان های کشور تا اوایل آبان مشخص خواهد شد.

سید محمد احمدی

احمدی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در دوران اصلاحات و فرماندار اسبق لارستان است.وی متولد ۱۳۳۵ در “فال” از توابع بخش گله‌دار شهرستان مهر بوده و دکترای رشته حقوق بین الملل را در کارنامه خود دارد.

 در سوابق استاندار جدید فارس، فرمانداری مرودشت، شیراز و  آباده نیز وجود دارد.

احمدی همچنین کاردار سفارت ایران در بحرین، کنسول ایران در دوبی، استاندار ایلام، محقق مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیرکل امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی بوده است و در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرج با درجه دانشیاری است.

وجیه‌الله خدمتگزار

خدمتگزار معاونت استانداری تهران، معاونت در بخش های مختلف سازمان بهزیستی کشور، فرمانداری کرج و قوچان، مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی، معاونت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و چندین مسئولیت قضایی را در کارنامه و سوابق خود دارد.چهارمین استاندار خراسان جنوبی ۵۴ سال سن دارد.

وی مهندس عمران و کارشناس ارشد مدیریت دولتی است.

عبدالحسین مقتدایی

مقتدایی از چهره های اصلاح طلب و در دولت های هفتم و هشتم استاندار استان‌های خوزستان و هرمزگان بوده است.

وی همچنین در دوره های سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی، نمایندگی مردم آبادان را بر عهده داشته است.

مقتدایی در حال حاضر به عنوان عضو هیئت مدیره و مشاور شرکت ملی حفاری فعالیت می‌کند.

انتهای خبر