پنج انتصاب دیگر در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

رییس سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری با صدور احکامی، معاونان «سرمایه‌گذاری‌»، «امور مجلس‌، حقوقی و استان‌ها» و «هنرهای سنتی و صنایع دستی» و همچنین مشاوران امور زنان و بین‌الملل خود را منصوب کرد. اعتدال پرس/ محمدعلی نجفی بعدازظهر امروز در مراسمی، «اسدالله درویش امیری» را به‌عنوان معاون «امور مجلس، حقوقی‌ و استان‌ها‌»، «بهمن […]

image_pdfimage_print

رییس سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری با صدور احکامی، معاونان «سرمایه‌گذاری‌»، «امور مجلس‌، حقوقی و استان‌ها» و «هنرهای سنتی و صنایع دستی» و همچنین مشاوران امور زنان و بین‌الملل خود را منصوب کرد.

اعتدال پرس/ محمدعلی نجفی بعدازظهر امروز در مراسمی، «اسدالله درویش امیری» را به‌عنوان معاون «امور مجلس، حقوقی‌ و استان‌ها‌»، «بهمن نامور مطلق» را به‌عنوان معاون «هنرهای سنتی و صنایع دستی» و «سعید شیرکوند» را به‌عنوان معاون «سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی‌»، «مهسا سادات شریفی» را به‌عنوان مشاور «امور زنان‌، خانواده و جوانان» و «صدیقه ببران» را به عنوان «مشاور امور بین‌الملل» منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، او همچنین با اهدای لوح تقدیر و قرآن مجید، یحیی رحمتی – معاون پیشین صنایع دستی -،‌ محمدحسن شعبانپور‌ – معاون پیشین امور مجلس‌، حقوقی و استان‌ها -،‌ امید حاجتی – سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع – را تودیع کرد.

در این مراسم، یک اثر قلم‌زنی نیز از سوی کارکنان معاونت صنایع دستی به یحیی رحمتی اهدا شد.

انتهای خبر