مهر تایید ناظران بین المللی بر تقلب در انتخابات آذربایجان/ تقلب در بیش از ۵۸ درصد شعب اخذ رأی

ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا گزارش اولیه ای از مأموریت خود را ارائه دادند؛ طبق این گزارش تقلب انتخاباتی در بیش از ۵۸ درصد شعب اخذ رأی اتفاق افتاده است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از رادیو آزادلیق، هیئت ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان، […]

image_pdfimage_print

ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا گزارش اولیه ای از مأموریت خود را ارائه دادند؛ طبق این گزارش تقلب انتخاباتی در بیش از ۵۸ درصد شعب اخذ رأی اتفاق افتاده است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از رادیو آزادلیق، هیئت ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان، تقلب گسترده انتخاباتی را تأیید کردند.

تانا زولواتا، رهبر ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا در انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان که در این کنفرانس مطبوعاتی گزارش می داد؛ افزود: شرایط رسانه ای نا مساوی و ایجاد محدودیت برای فعالیت های تبلیغاتی برخی کاندیدا ها از دیگر موارد نقض استاندارد ها بوده است.

وی افزود: وضعیت روند انتخابات در ۱۲۱ دایره از مجموع ۱۲۵ دایره انتخاباتی بد و یا خیلی بد بوده است.

رهبر هیئت ناظران سازمان امینت و همکاری اروپا در ادامه کنفرانس مطبوعاتی فوق الذکر گفت: نوشتن اسم نامزد دیگری در برگه های رأی، توسط مجریان انتخابات و احتساب رأی های سایر نامزد ها به عنوان رأی یک نامزد خاص! از جمله موارد تخلفات اتفاق افتاده در اکثر شعب اخذ رأی می باشد.

این کنفرانس مطبوعاتی توسط طرفداران حزب حاکم آذربایجان به آشوب کشیده شد.

انتهای خبر