شروع بکار نجفی تا یک ماه آینده و آغاز گمانه زنی ها درباره تیم جدید شهرداری تبریز/ شهرداران مناطق ده گانه تبریز جای خود را به مدیران تازه نفس خواهند داد؟

با پایان ماراتن انتخاب شهردار تبریز، از هم اکنون گمانه زنی ها و رایزنی برای چینش تیم جدید شهرداری تبریز آغاز شده است. به گزارش اعتدال پرس، با توجه به انتخاب صادق نجفی یکی از مدیران باتجربه و توسعه محور استان برای سکان داری کلان شهر تبریز از سوی شورای شهر، سوالی که ذهن صاحب نظران مسائل شهری را […]

image_pdfimage_print

با پایان ماراتن انتخاب شهردار تبریز، از هم اکنون گمانه زنی ها و رایزنی برای چینش تیم جدید شهرداری تبریز آغاز شده است.

به گزارش اعتدال پرس، با توجه به انتخاب صادق نجفی یکی از مدیران باتجربه و توسعه محور استان برای سکان داری کلان شهر تبریز از سوی شورای شهر، سوالی که ذهن صاحب نظران مسائل شهری را به خود مشغول کرده این است که  مدیران ارشد شهرداری تبریز از جمله شهرداران مناطق ده گانه تبریز جای خود را به مدیران تازه نفس خواهند داد یا شهردار جدید با همان تیم مدیریتی مهندس نوین ادامه کار خواهد داد.

شنیده ها حاکی است، اغلب اعضای شورا برای تغییر بخشی از مدیران و تحول مدیریتی در حوزه های ستادی و مناطق هم قول هستند و باید دید نجفی چه ترکیبی را برای پیشبرد برنامه های خود و ایجاد تحول در این نهاد بزرگ و مهم شهری درنظر می گیرد.

شهرداران تبریز

بنابه این گزارش، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز درخصوص زمان شروع بکار رسمی شهردار جدید ، گفت: بر اساس مصوبه امروز شورای شهر تبریز حداکثر طی یک ماه آینده حکم شهرداری صادق نجفی از سوی وزیر کشور ابلاغ خواهد شد و تا آن زمان، حسین اکبری مسئولیت سرپرستی شهرداری تبریز را بر عهده خواهد داشت.

دبیری ، نجفی را شهردار ۲۱ عضو شورای شهر و کل مردم تبریز دانسته و تاکید کرد: شهردار مربوط به یک طیف خاص شورا نیست و شهردار همه شهروندان است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تعامل سازنده شهردار و شواری شهر منجر به توسعه هماهنگ کلان شهر تبریز منجر گردد.

انتهای خبر