دلیل تاخیر در انتخاب استانداران مشخص شد: دولت منتظر پایان رأی‌گیری روز یکشنبه در مجلس است!/معرفی استاندار آذربایجان شرقی تا چهارشنبه به تعویق افتاد

گفته می‌شود با پایان رأی‌گیری در روز یکشنبه، و در اولین جلسه هیئت دولت تعداد قابل توجهی از استانداران از جمله استاندار آذربایجان شرقی منصوب خواهند شد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از مشرق، با پیشنهاد برخی مشاوران روحانی، معرفی استانداران به مدت دو هفته به تعویق افتاد تا جلسه رأی اعتماد مجلس به […]

image_pdfimage_print

گفته می‌شود با پایان رأی‌گیری در روز یکشنبه، و در اولین جلسه هیئت دولت تعداد قابل توجهی از استانداران از جمله استاندار آذربایجان شرقی منصوب خواهند شد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از مشرق، با پیشنهاد برخی مشاوران روحانی، معرفی استانداران به مدت دو هفته به تعویق افتاد تا جلسه رأی اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی برگزار شود.

 استدلال پیشنهاددهندگان این بود معرفی استانداران بیش از جلسه رأی اعتماد، یقیناً با مخالفت برخی نمایندگان مواجه خواهد شد که این امر می‌تواند تأثیر منفی بر رأی نمایندگان به سه وزیر پیشنهادی بگذارد.

با این حساب احتمال انتخاب استاندار آذربایجان شرقی در جلسه چهارشنبه این هفته هیئت دولت و از بلاتکلیفی درآمدن چند ماهه استان زیاد است و محتملا این گزینه نهایی دولت باب میل خیلی ها در استان نخواهد بود!

انتهای خبر