پاسخ حاجی زاده به منتقدانش: با وظایف سخنگو آشنایی کافی دارم/ فعال رسانه ای هستم و خواهم بود

در جلسه امروز شورای شهر یکی از اعضای شورا در تذکری به سخنگوی شورا، گفت: سخنگو فقط می تواند مصوبات شورا را اعلام کند و در بقیه موارد نباید اعلام نظر کند. به گزارش اعتدال پرس، سعید حاجی زاده پس از پایان جلسه شورا در گفتگو با خبرنگاران به منتقدانش پاسخ گفت.  حاجی زاده توضیح […]

image_pdfimage_print

در جلسه امروز شورای شهر یکی از اعضای شورا در تذکری به سخنگوی شورا، گفت: سخنگو فقط می تواند مصوبات شورا را اعلام کند و در بقیه موارد نباید اعلام نظر کند.

به گزارش اعتدال پرس، سعید حاجی زاده پس از پایان جلسه شورا در گفتگو با خبرنگاران به منتقدانش پاسخ گفت.

 حاجی زاده توضیح داد: من به وظایف سنخگویی آشنا هستم که اعلام مصوبات شورا است ولی همانگونه که اعضای شورا هر کدام شغل دارند و من نمی توانم به آنها بگویم چرا شما شغلی غیر از وظیفه نمایندگی شورا دارید، من هم  در کنار شورا، خبرنگار هستم.

عضو شورای شهر تبریز فعالیت رسانه ای را افتخار خود دانسته و گفت: طبیعی است که در کنار وظایف سخنگویی بنده به عنوان یکی از ۲۱ عضو شورا می توانم در مورد همه موضوعات مرتبط با مدیریت شهری و شورای شهر اظهار نظر شخصی کنم.

وی ادامه داد: من ۱۲ سال فعال رسانه ای بوده ام و خواهم بود؛ اگر کسی به یادداشت های من اعتراض دارد می تواند پیگیری کند، در یادداشت های من به کسی توهین نشده است.

عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه جایگاهم را در شورا مدیون شغل خبرنگاری ام هستم گفت: فکر می کنم ۱۲ سال خدمتم به عنوان فعال رسانه ای باعث اعتماد مردم به بنده گردید و باعث حضورم در شورا شده است.

حاجی زاده در پایان گفت: من اگر سخنگوی شورا نباشم باز هم به عنوان فعال رسانه ای به کار خودم ادامه خواهم داد.

گفتنی است در بخشی از جلسه علنی صبح امروز شورای شهر تبریز، اسماعیل چمنی انتقاداتی را نسبت به اظهارنظرهای سخنگوی شورای شهر تبریز وارد کرده بود ولی حاجی زاده از پاسخ به آنها در جلسه خودداری کرده بود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز همچنین در پاسخ به سوالی در مورد برخی اعتراضات نسبت به روند اداره جلسات شورا به شکل نامنظم گفت: ایرادی که در مورد ارجاع موضوعات به کمیسیون ها و اعضا مطرح شده است با توجه به سه فوریتی بودن لوایح مطرح شده صحیح نبوده و ایرادی متوجه هیئت رئیسه نیست.

وی در خصوص برگزاری منظم جلسات نیز افزود:  برخی از اعضا هستند که ایین نامه را رعایت نکرده و موجب بی نظمی جلسات می شوند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز تاکید دارد: در صورت رعایت آیین نامه و نظم جلسات توسط همه اعضای محترم، روال مورد نظر رعایت شده و مشکلی پیش نمی آید.

انتهای خبر