زور فوتبالی دبیری، بازهم به ششگلانی نرسید/ ابقاء رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی

در چهارمین دوره انتخابات هیئت فوتبال استان، ششگلانی بار دیگر با شکست شهرام دبیری به عنوان رئیس انتخاب شد. دبیری که اخیرا درانتخابات داخلی شورای شهرتبریز، توانست رای اکثریت اعضا را برای نشستن بر صندلی ریاست شورا کسب کند و در ادامه نیز با شکست یاران ششگلانی توانست شهردار مورد نظر خود را به کرسی […]

image_pdfimage_print

در چهارمین دوره انتخابات هیئت فوتبال استان، ششگلانی بار دیگر با شکست شهرام دبیری به عنوان رئیس انتخاب شد.

دبیری که اخیرا درانتخابات داخلی شورای شهرتبریز، توانست رای اکثریت اعضا را برای نشستن بر صندلی ریاست شورا کسب کند و در ادامه نیز با شکست یاران ششگلانی توانست شهردار مورد نظر خود را به کرسی بشناند، ولی این بار و در میدان فوتبال زورش به حاج جواد نرسید تا  جواد ششگلانی دوباره در سمت ریاست هیئت فوتبال آذربایجان شرقی ابقا شود.

به گزارش اعتدال پرس ، انتخابات مجمع هیئت فوتبال آذربایجان شرقی امروز با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون فونبال در سالن خاقانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 در این انتخابات که با حضور هر چهل صاحب رای مجمع برگزار شد، جواد ششگلانی توانست برای دومین مرتبه متوالی با شکست شهرام دبیری رییس هیئت فوتبال استان شود.

در این انتخابات که ۴۲ نفر حق رای داشتند ۴۱ نفر شرکت کردند که در نهایت جواد ششگلانی با کسب ۲۵ رای به عنوان رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی انتخاب شد. وی در ۱۸ سال گذشته نیز رئیس هیئت فوبتال آذربایجان شرقی بود.

GH

در انتخابات شهرام دبیری تنها رقیب وی توانست ۱۵ رای کسب کند.

اکثر آرای ششگلانی از روسای هیئت های شهرستانی واصل شده است.

در این انتخابات، دبیری به موضوع حضور غیرقانونی سه تن از اعضای هیات فوتبال در داخل سالن اعتراض داشت که بدون سمت حضور داشتند.

* بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۱۱ نفر در مدت ۳۵ سال بر مسند ریاست هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی تکیه زده‌اند.

نخستین رئیس هیئت فوتبال استان بعد از انقلاب اسلامی بیوک پرهیزکار بود که به مدت دو سال این سمت را بر عهده داشت.

بعد از بیوک پرهیزکار به ترتیب دکتر اصغر شهابی، طاهر ماهوتچی، جهانگیر قنبرزاده، یوسف عظیمی، رحیم صارمی، سهند بیرق، غلامحسین فخاری دو دوره، فراهنگ‌پور، جمشید نظمی و ششگلانی رؤسای هیئت‌های فوتبال استان بودند.

همچنین گهرخانی، بیوک فرج‌الهی و فرهاد صادقت نیز برای مدتی سرپرست هیئت فوتبال استان تعیین شده بودند.

بیشترین دوره ریاست مربوط به جواد ششگلانی با ۱۸ سال بوده و کمترین نیز سهند بیرق با ۱۵ روز است.

در بین رؤسای پیشین بیوک پرهیزکار، اصغر شهابی، یوسف عظیمی، غلامحسین فخار و اکبر گهرخانی‌ دارفانی را وداع گفته و در قید حیات نیست.

انتهای خبر