شهردار شدن کارمند اتوبوس رانی کجا و شهردار شدن یک نخبه جهانی کجا!/ یک مخترع، شهردار ورزقان شد

همین چند روز پیش خبری منتشر شد که  دریکی ازشهرهای استان، اعضای شورا یک کارمندشهرداری در اتوبوسرانی را شهردار کردند! هرچند گویا این انتصاب با فشار و تطمیع نماینده این شهرستان صورت گرفته ولی مقایسه کنید این خبر را با انتخاب یک نخبه مخترع  جهانی به عنوان شهردار شهر کوچک ورزقان. تفاوت تنها در میزان […]

image_pdfimage_print

همین چند روز پیش خبری منتشر شد که  دریکی ازشهرهای استان، اعضای شورا یک کارمندشهرداری در اتوبوسرانی را شهردار کردند! هرچند گویا این انتصاب با فشار و تطمیع نماینده این شهرستان صورت گرفته ولی مقایسه کنید این خبر را با انتخاب یک نخبه مخترع  جهانی به عنوان شهردار شهر کوچک ورزقان. تفاوت تنها در میزان تیزبینی و ژرف نگری و البته استقلال رای است به همین سادگی!

به گزارش اعتدال پرس، با رأی اعضای شورای اسلامی شهر ورزقان، کامران رحمتی به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و معرفی شد.

با انتخاب شورای اسلامی شهر ورزقان و تأئید فرمانداری این شهرستان، حکم شهرداری کامران رحمتی توسط استاندار آذربایجان شرقی امضا و ابلاغ گردید.

کامران رحمتی به عنوان برترین مخترع جوان سال ۲۰۱۲ با طرح های ابتکاری و کاربردی نظیر رآکتور تصفیه گر فاضلاب های شهری بدون تولید لجن و نیز طرح آسفالت ضد ترک خود ترمیم گر صاحب مدال های طلای مخترعین در نمایشگاه علمی تایوان شده است.رحمتی همچنین موفق به دریافت مدال افتخار وزارت علوم و تحقیقات کشور تایوان گردیده است.همچنین وی در دوران شهرداری نوین، سرپرست تیم علمی شهرداری تبریز بود.

گفتنی است آئین معارفه شهردار جدید ورزقان صبح روز پنجشنبه و با حضور مسوولان محلی و استانی و اعضای شورای اسلامی شهر ورزقان در محل شهرداری این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای خبر