خبرگزاری دولت الهام را هم وارد گود کرد: آغاز به کار سایت پویش مردمی دعوت از دکتر غلامحسین الهام

این سایت که توسط جمعی از جوانان دوستداران دکتر الهام راه اندازی شده از علاقه مندان به کاندیداتوری سخنگوی دولت برای امضاء الکترونیکی دعوت به عمل آورده است.  سایت شبکه ایران  وابسته به خبرگزاری رسمی دولت ایرنا نوشت: سایت پویش مردمی دعوت از دکتر الهام به آدرس elham92.ir  راه اندازی شد. این سایت که توسط جمعی از […]

image_pdfimage_print

این سایت که توسط جمعی از جوانان دوستداران دکتر الهام راه اندازی شده از علاقه مندان به کاندیداتوری سخنگوی دولت برای امضاء الکترونیکی دعوت به عمل آورده است.

 سایت شبکه ایران  وابسته به خبرگزاری رسمی دولت ایرنا نوشت: سایت پویش مردمی دعوت از دکتر الهام به آدرس elham92.ir  راه اندازی شد. این سایت که توسط جمعی از جوانان دوستداران دکتر الهام راه اندازی شده از علاقه مندان به کاندیداتوری سخنگوی دولت برای امضاء الکترونیکی دعوت به عمل آورده است. متن منتشر شده در سایت پویش مردمی دعوت از دکتر الهام، در ادامه آمده است:

جناب آقای دکتر غلامحسین الهام

فرزند شجاع ایران

اینک ایران اسلامی در آستانه مرحله ای مهم قرار گرفته است، که از آن به عنوان پیچ بزرگ تاریخی یاد کرده اند.

انتخابات ها همواره در نظام مردم سالار ما از اهمیت زیادی برخوردار بوده اند، اما انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از جهات گوناگون اهمیت مضاعفی نسبت به دوره های قبل برخوردار است.

حضرت عالی که از تجربه، تعهد، روحیه ساده زیستی،اخلاق اسلامی، شجاعت برخوردار می باشد قطعا در دوران” اضافه خدمت ” خود نیز وظیفه دفاع حقوق اساسی ملت بزرگ ایران را دارید،

حضور جنابعالی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به عنوان کاندیدا می تواند “الهام بخش وحدت فراگیر” در بین نیروهای حامی گفتمان انقلاب اسلامی باشد و این مهم از نظر ما برای شما امری تکلیف گونه است.

نیک می دانیم که هیچ تمایلی به کاندیداتوری در انتخابات آتی را ندارید، اما عدم حضور شما منجر به شکاف و ازهم گسستگی در بین نیروهای مومن و عدالتخواه در انتخابات ریاست جمهوری اینده می باشد و بسیاری را آزرده خاطر می کند.

تخریب های که بر علیه جنابعالی روز به روز بیشتر می شود، حاکی از ترس این جریانات منحرف از عدالتخواهی از حضور شما در انتخابات آتی می باشد،

که خود دلیل محکمی است بر این موضوع که حضور شما در انتخابات آتی ریاست جمهوری بهم زننده معدلات امروز سپهر سیاست ایران است و می تواند بر سردی زمستان امروز پایانانی باشد. باشد که به میدان بیایید و تداوم بخش خدمت بی منت باشید.

انتهای خبر