مشکلات فراتر از تصورات قبلی است/ پروژه های قابل واگذاری را به بخش خصوصی واگذار کنیم

استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: به دلیل محدودیت های مالی دولت، حداکثر تخصیص بودجه امسال به دستگاه های اجرایی ۲۰ درصد خواهد بود. به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده با بیان اینکه مشکلات موجود فراتر از تصورات قبلی است، افزود: تخصیص بودجه عمرانی سال ۹۲ استان که میزان سنجش موفقیت یا موفق نبودن استانداری است، […]

image_pdfimage_print

استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: به دلیل محدودیت های مالی دولت، حداکثر تخصیص بودجه امسال به دستگاه های اجرایی ۲۰ درصد خواهد بود.

به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده با بیان اینکه مشکلات موجود فراتر از تصورات قبلی است، افزود: تخصیص بودجه عمرانی سال ۹۲ استان که میزان سنجش موفقیت یا موفق نبودن استانداری است، تاکنون ۱۲ درصد بوده است.

وی وضعیت درآمدی کشور را نامطلوب دانست و اظهارکرد: ما بنا نداریم گزارش کذب به مردم بدهیم، اما واقعیت موجود این است و با این حال امیدوارم با کمک نمایندگان مجلس در بودجه سال آینده سهم خوبی از بودجه دولتی به استان اختصاص دهیم.

جبارزاده با اشاره به متوقف ماندن اکثر پروژه های عمرانی به دلیل تخصیص کم بودجه و با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم پروژه های نیمه تمام را بدون وابستگی به بودجه دولت فعال کنیم، افزود: نمایندگان مجلس قوانینی تصویب کرده اند که امکان واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی را فراهم می کند و بر این اساس تلاش خواهیم کرد پروژه های قابل واگذاری را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی گفت: چهار ماه پایانی سال ۹۲ صرف آماده سازی و مقدمات بودجه ۹۳ و بررسی طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی خواهد شد و امیدوارم سال جدید سال شکوفایی در بخش های عمرانی استان باشد.

جبارزاده با بیان اینکه بخش خصوصی نباید نسبت به اجرایی کردن درخواست های خود نگرانی داشته باشد، افزود: البته عملکرد بخش خصوصی هم باید به گونه ای باشد که بنده به عنوان استاندار بتوانم از آن دفاع کنم و اگر بخش خصوصی در راستای منافع ملی و مصالح مملکت و در چارچوب قانون کار کند، از آن حمایت می کنیم.

انتهای خبر