تشریح جزئیات کامل تیراندازی به خودرو دانش آموزان بسیجی در جلفا از سوی فرماندار

فرماندار شهرستان جلفا ، تیراندازی به مینی بوس حامل دانش آموزان بسیجی در منطقه دره دیز (ورودی این شهرستان) طی روزهای گذشته را اتفاقی اعلام کرد. به گزارش اعتدال پرس، مختار سیفی روز سه شنبه در این رابطه به ایرنا گفت: محیط بانان محیط زیست این شهرستان در حین انجام ماموریت و تعقیب شکارچیان متخلف […]

image_pdfimage_print

فرماندار شهرستان جلفا ، تیراندازی به مینی بوس حامل دانش آموزان بسیجی در منطقه دره دیز (ورودی این شهرستان) طی روزهای گذشته را اتفاقی اعلام کرد.

به گزارش اعتدال پرس، مختار سیفی روز سه شنبه در این رابطه به ایرنا گفت: محیط بانان محیط زیست این شهرستان در حین انجام ماموریت و تعقیب شکارچیان متخلف اقدام به شلیک با تفنگ شکاری می کنند که به صورت اتفاقی به مینی بوس که در حال عبور از منطقه بود، اصابت می کند.

وی افزود: طبق بررسی های اولیه و بنابر اظهارات عوامل محیط بانی منطقه حیات وحش کیامکی(دره دیز) و رده های اطلاعاتی و امنیتی اینش هرستان هیچ عمدی در کار نبوده و حادثه اتفاقی بوده است.

فرماندار جلفا با تکذیب انتشار برخی اخبار مبنی بر وقوع تیراندازی به خودرو دانش آموزان اظهارکرد: سرنشینان مینی بوس همگی مربیان و ورزشکاران ناحیه غدیر تبریز بودند که برای انجام مسابقه فوتسال عازم این شهرستان بودند.

سیفی افزود: در حادثه اتفاقی تیراندازی به این خودرو گلوله سلاح شکاری به درب خودرو اصابت و از سقف آن خارج و به هیچ یک از سرنشینان آن آسیبی نرسیده است.

وی تلاش برخی رسانه ها و سایت های خبری برای تحت الشعاع قراردادن این حادثه را اقدامی بی ربط و هدفمند بیان کرد و از رسانه ها خواست به رسالت اصلی خود که انعکاس دقیق واقعیات است عمل کنند.

شهرستان جلفا در ۱۴۶ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و از طریق رودخانه مرزی ارس با جمهوری خودمختار نخجوان و جمهوری ارمنستان مرز مشترک دارد.

انتهای خبر