نجفی از امروز رسما شهردار تبریز شد/ وزارت کشور بالاخره حکم شهردار منتخب را ابلاغ کرد+ توضیحات سخنگوی شورا از زمان مراسم رسمی معارفه

سخنگوی شورای شهر تبریز از ابلاغ حکم شهردار منتخب تبریز از سوی وزارت کشور و شروع بکار رسمی نجفی از امروز خبر داد. سعید حاجی زاده در گفتگو با اعتدال پرس ضمن اعلام این خبر افزود: حکم صادق نجفی برای شهرداری تبریز از طرف وزیر کشور امضا شده و ساعاتی پیش  به شورای شهر ابلاغ شد. […]

image_pdfimage_print

سخنگوی شورای شهر تبریز از ابلاغ حکم شهردار منتخب تبریز از سوی وزارت کشور و شروع بکار رسمی نجفی از امروز خبر داد.

سعید حاجی زاده در گفتگو با اعتدال پرس ضمن اعلام این خبر افزود: حکم صادق نجفی برای شهرداری تبریز از طرف وزیر کشور امضا شده و ساعاتی پیش  به شورای شهر ابلاغ شد.

نجفی

به گفته وی، تاریخ امضای حکم پنجاه و پنجمین شهردار تبریز، روز شنبه ۱۸ آبان ماه است.

به گفته این عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز، امروز طی یک جلسه داخلی با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری معارفه صادق نجفی، شهردار کلانشهر تبریز برگزار می شود و شهردار منتخب از امروز بعداز ظهر با استقرار در ساختمان شهرداری، کار رسمی خود را شروع می کند.

حاجی زاده افزود: مراسم رسمی  تودیع و معارفه شهردار سابق و جدید تبریز، روز یکشنبه هفته آینده ۲۶ آبان ماه با حضور مسئولان استان و کشور صورت خواهد پذیرفت. در این مراسم از علیرضا نوین، شهردار سابق تبریز و اکبری سرپرست چند ماه اخیر شهرداری هم تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

گفتنی است در پی اعتراضات برخی اعضای شورای شهر تبریز به نحوه انتخاب شهردار تبریز و پاره ای مشکلات اداری دیگر، صدور حکم صادق نجفی بیش از معمول به طول کشی که این امر دست آویز ایجاد برخی شایعات و ابهام درباره منتفی شدن صدور حکم وی از سوی مخالفان شده بود.

انتهای خبر