استاندار جدید آذربایجان شرقی هم به فیس بوک پیوست + عکس

دکتر جبارزاده، استاندار جدید آذربایجان شرقی با عضویت در شبکه اجتماعی فیس بوک به ارائه گزارش عملکرد روزانه استانداری و پاسخ به نظرات کابران در این صفحه می پردازد. به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در نخستین روزهای کاری خود اقدام به راه اندازی صفحه در شبکه اجتماعی فیس بوک نموده است. […]

image_pdfimage_print

دکتر جبارزاده، استاندار جدید آذربایجان شرقی با عضویت در شبکه اجتماعی فیس بوک به ارائه گزارش عملکرد روزانه استانداری و پاسخ به نظرات کابران در این صفحه می پردازد.

به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در نخستین روزهای کاری خود اقدام به راه اندازی صفحه در شبکه اجتماعی فیس بوک نموده است.

بعد از ایجاد صفحات فیس بوکی توسط وزرای دولت روحانی که شاید پرسروصداترین و مهمترین آن صفحه فیس بوک دکتر ظریف وزیرامور خارجه باشد، به نظر می رسد تب فیس بوک اینبار از وزرای دولت تدبیر و امید به استانداران این دولت رسیده است و استاندار آذربایجان شرقی نیز با عضویت در این شبکه اجتماعی روزانه به گزارش عملکرد استانداری و پاسخ به پیام ها و درخواست کاربران می پردازد.

تا به امروز که ۹ روز از آغاز به فعالیت این صفحه در فیس بوک می گذرد، بیش از ۲۰۰۰ نفر برای دنبال کردن مطالب این صفحه اعلام علاقه مندی (لایک) کرده اند.

به نظر می رسد استاندار جدید با علم به ناکارآمدی و مردمی نبودن سایت رسمی استانداری آذربایجان شرقی، سعی دارد دامنه ارتباطات مردمی خود را گسترده تر و فعالتر نموده و خود را محدود به دایره تنگ سایت استانداری نکند. 

anaj1384592072RhBgcL

روز گذشته نیز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم ختم مادر محمدعلی نجفی درباره مجرمانه بودن استفاده از فیس بوک نیز یادآور شد:‌ اینکه فیس‌بوک از مصادیق مجرمانه بودن است، قابل بحث است. این مسئله را کمیته بررسی مصادیق مجرمانه بررسی می‌کند و تاکنون جلسه‌ای نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: فیس‌بوک یک شبکه اجتماعی است و به نظرم از مصادیق مجرمانه به شمار نمی‌رود و کسانی که در آن هستند ارتباطات سالم و درستی دارند. بنده در فیس‌بوک حضور دارم و کسانی که با من در داخل و خارج کشور ارتباط دارند در این روزها بحث عاشورا و مسائل مختلف آن را مطرح می‌کنند.

انتهای خبر