اعلام معیارهای تغییرات مدیریتی استان از سوی استاندار/ استفاده از کاندیداهای استانداری آذربایجان شرقی در اداره استان

استاندار آذربایجان شرقی  در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و ستادی دولت تدبیر و امید  به بررسی معیارهای انتخاب مدیران از دیدگاه دولت یازدهم  پرداخت. به گزارش اعتدال پرس،اسماعیل جبارزاده  گفت:ما در اداره استان با باید ها و نباید هایی مواجه هستیم که با عبرت از گذشته و همت جمعی، این باید ها و […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی  در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و ستادی دولت تدبیر و امید  به بررسی معیارهای انتخاب مدیران از دیدگاه دولت یازدهم  پرداخت.

به گزارش اعتدال پرس،اسماعیل جبارزاده  گفت:ما در اداره استان با باید ها و نباید هایی مواجه هستیم که با عبرت از گذشته و همت جمعی، این باید ها و نباید ها را اجرا می کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود:وظیفه هر شهروند ایرانی اجرای باید ها و نباید هایی است که در راستای اداره جامعه اسلامی اصل اساسی به شمار می آید.

وی ادامه داد: بر همه نهادها لازم است که تا به عنوان ناظر با مجموعه دولت همکاری کرده و بازوی توانای مدیریت استان باشند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با ارئه الگوی های جریان ساز فکری دولت تدبیر و امید به تبیین اولویت های کاری و اخلاق سیاسی دولت پرداخت.

وی با اشاره به عدم ارائه اطلاعات صحیح از سوی مسئولان گفت:واقعیت های تلخ و شیرین جامعه باید با مردم صریح و بی پرده  در میان گذاشته شود.

اسماعیل جبارزاده ادامه داد:این اصلا به نفع مردم و جامعه نیست که اگر وضعیت اقتصادی ،اشتغال ،اجتماعی و فرهنگی در استان نامناسب است با ارائه آمار نادرست صرفا به فکر ارائه گزارش عملکرد از کارهای خود باشیم و مردم را فریب دهیم.

وی با بیان اینکه حرمت و کرامت انسان ها باید حفظ شود ،خاطر نشان کرد:هر کسی که در نظام جمهوری اسلامی قدمی برداشته باید حرمتش حفظ شود.

وی همچنین گفت:ما به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید آمده ایم تا حرمت شهروند ایرانی و کرامت انسانی را حفظ کنیم.

جبارزاده در ادامه با اشاره به طولانی بودن پروسه تعیین استاندار آذربایجان شرقی گفت:همه کسانی که به عنوان کاندیدای استانداری معرفی شده اند دوستان ما هستند.

وی ادامه داد: طولانی بودن پروسه انتخاب استاندار باعث بد اخلاقی هایی شد که من به عنوان استاندار تلاش می کنم تا با شایسته سالاری کاندیداهای استانداری آذربایجان شرقی رادر جایگاهی که لایقش هستند قرارگیرند و از پتانسیل و تجربه آن ها در اداره استان استفاده شود.

انتهای خبر