تیم ترور دادستان زابل، طی یک عملیات برون مرزی توسط سپاه قدس دستگیر شد

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از دستگیری اعضای تیم ترور دادستان زابل خبر داد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، اعضای تیم ترور دادستان زابل طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند. موسی نوری قلعه نو دادستان زابل صبح روز چهارشنبه ۱۵ آبانماه جاری به […]

image_pdfimage_print

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از دستگیری اعضای تیم ترور دادستان زابل خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، اعضای تیم ترور دادستان زابل طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند.

موسی نوری قلعه نو دادستان زابل صبح روز چهارشنبه ۱۵ آبانماه جاری به همراه راننده خود در ابتدای جاده زاهدان در مسیر محل کار هدف اقدام تروریستی واقع شده و به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام حمیدی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: اعضای این باند در ترور دادستان زابل نقش داشته‌اند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان درباره تحقیقات از افراد دستگیر شده گفت: دستورات لازم برای آغاز تحقیقات از متهمان صادر شده است.

وی همچنین درباره انگیزه و جزئیات مربوط به متهمان دستگیر شده گفت: در حال حاضر نمی‌توان اطلاعات بیشتری اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی سپاه پاسداران در گفتگویی با اشاره به دستگیری تیم ترور دادستان زابل توسط سپاه اظهار داشت: سردار پاکپور ضمن تأیید این خبر اعلام کرد که این تیم هیچ وابستگی به گروهک‌های معاند نظام نداشته است.

وی افزود: سردار پاکپور همچنین تأکید کرد که این ترور مربوط به مباحث قاچاق بوده است.

به گزارش آناج، بعد از اعلام خبر ترور دادستان زابل گروهک تروریستی جیش‌العدل ادعا کرده بود که این ترور به وسیله آنها انجام شده است.

انتهای خبر