دکتر جبارزاده، عضو فیس بوک نیست/ چرا خبر فیس بوکی شدن استاندار پس از ۱۱ روز تکذیب شد !؟

در پی درج خبری با عنوان “استاندار آذربایجان شرقی هم فیس‌بوکی شد” در سایت‌های خبری و مطبوعات، روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش اعتدال پرس، در پی درج خبری با عنوان “استاندار آذربایجان شرقی هم فیس‌بوکی شد” در سایت‌های خبری و مطبوعات، روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای صادر کرد. در […]

image_pdfimage_print

در پی درج خبری با عنوان “استاندار آذربایجان شرقی هم فیس‌بوکی شد” در سایت‌های خبری و مطبوعات، روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش اعتدال پرس، در پی درج خبری با عنوان “استاندار آذربایجان شرقی هم فیس‌بوکی شد” در سایت‌های خبری و مطبوعات، روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

anaj1384592072RhBgcL

در این اطلاعیه آمده است:

مردم شریف و بزرگوار آذربایجان شرقی

ضمن ادای احترام به کلیه هموطنان عزیز و ارجمند، با عنایت به گسترش روزافزون فعالیت در فضاهای مختلف مجازی و علی‌رغم نیاز به بهره‌برداری‌های مفید و سازنده از چنین عرصه وسیع و بین‌المللی، به استحضار می‌رساند استاندار محترم آذربایجان شرقی به دلیل مشغله فراوان کاری در هیچ کدام از سایت‌های اجتماعی ، هیچ نوع صفحه شخصی یا اداری نداشته و همچنین از طرف ایشان، افرادی چنین صفحاتی را مدیریت نمی‌کنند.

مراتب به منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، خدمت هموطنان عزیز اعلام می‌گردد.

حضور دولتی‌ها در فیس بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی طی یک ماه اخیر حواشی زیادی را برای دولت ایجاد کرده و همچنین واکنش مسئولان مختلف را نیز برانگیخته است.

این خبر در حالی از سوی استانداری آذربایجان شرقی تکذیب شده است که ۱۱ روز از انتشار آن در سایت‌های خبری و مطبوعات می گذرد ، حال سئوالاتی در این جا مطرح است که این صفحه تاکنون بیش از ۲۱۰۳ لایک خورده و ۱۱ روز از خبر فیس بوکی شدن استاندار می گذرد ، چرا با این اوضاع روابط عمومی استانداری در همان اوایل برای تنویر افکار عمومی اقدام به نشر اطلاعیه و تکذیب نکرده بود ؟

هم اکنون که این صفحه در حال فعالیت مستمر می باشد و استانداری در اطلاعیه اش اعلام کرده است که مراتب به منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، خدمت هموطنان عزیز اعلام می‌گردد ! چرا گردانندگان این صفحه تحت پیگرد قرار نمی گیرند !؟

طبعا می بایست هویت گردانندگان فیس بوک جعلی استاندار شناسایی و اعلام شود تا ابعاد کامل این خبر برای افکار عمومی روشن گردد درحالیکه روابط عمومی هیچ توضیحی درخصوص پشت پرده این صفحه در فیس بوک نداده است.

آیا بهتر نیست مسئولین محترم با دقت بیشتری به این موارد توجه داشته باشند و در ابتدا مردم را آگاه کنند و جلوی هرگونه سوء استفاده از نام های مقامات دولتی را بگیرند !؟

 البته گفتنی است قبلا نیز در هفته های اخیر نام تعدادی از افراد دولت یازدهم در فیس بوک موجود بود که به نام آنها صفحه باز شده و مطالب با تصاویرشان منتشر می شد که این افراد یکی پس از دیگری داشتن صفحه فیس بوک را تکذیب کرده و گفتند اصلا نیازی به فیس بوک ندارند و در همین رابطه سخنگوی قوه قضاییه به خبرنگاران گفت : این مساله توسط سیستم اطلاعاتی پیگیری و در نهایت فردی که این کار مجعول را انجام می داد، شناسایی، دستگیر و بازداشت شد و اکنون در زندان به سر می برد.

انتهای خبر