“قربانعلی سعادت” به عنوان استاندار آذربایجان غربی به هیات دولت معرفی شد

نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور “قربانعلی سعادت” را به عنوان استاندار آذربایجان غربی به هیئت دولت معرفی کرده است.   به گزارش اعتدال پرس،”محمد قسیم عثمانی” در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: وزارت کشور “قربانعلی سعادت”  از مدیران با تجربه و با سابقه استان را  به […]

image_pdfimage_print

نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور “قربانعلی سعادت” را به عنوان استاندار آذربایجان غربی به هیئت دولت معرفی کرده است.

  به گزارش اعتدال پرس،”محمد قسیم عثمانی” در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: وزارت کشور “قربانعلی سعادت”  از مدیران با تجربه و با سابقه استان را  به عنوان استاندار آذربایجان غربی به هیئت دولت معرفی کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در ادامه گفت: آقای سعادت متولد روستای قره باغ ارومیه است  و از موفق ترین و باسابقه ترین استانداران کشور می باشد که استانداری آذربایجان غربی، لرستان وقم را درکارنامه کاری خود دارد.

این عضو کمسیون برنامه و بودجه افزود:  به نظر می رسد اکثر نمایندگان استان آذربایجان غربی با این انتخاب وزارت کشور موافق هستند، چرا که آقای سعادت گزینه ای معتدل و میانه رو و بدون حاشیه است.

به گزارش زریان، “قربانعلی سعادت” بنیان گذار سپاه پاسداران شهرستان سلماس و جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی در هشت سال دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

وی  برادر شهید و در حال حاضر بازنشسته است که ۷سال استاندار آذربایجان غربی، ۴سال استاندار قم،۴ سال استاندار لرستان،۵سال معاون سیاسی استانداری آذربایجان غربی است.

گفتنی است عصرروز گذشته (دوشنبه، ۲۷آبان ماه) «عبدالرضا رحمانی فضلی»  وزیر وزارت کشور در حاشیه جلسه شورای اجتماعی کشور از معرفی شدن استاندار  آذربایجان غربی به همراه ۵ استان دیگر به هیات دولت خبر داد  که به گفته وی پس از تایید توسط هیئت دولت، اسامی آنها اعلام می شود

انتهای خبر