چهره های سیاسی در راه منطقه آزاد ارس/ انتصاب معاون جدید و ۷ مدیر ارشد منطقه آزاد ارس

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس همزمان با انتصاب چندتن از مدیران جدید این سازمان، طی حکمی دکتر بهرام سرمست را به سمت معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان منصوب کرد. به گزارش اعتدال پرس ، مهندس خادم عرب باغی در این حکم توسعه صنعت گردشگری، توجه به آثار تاریخی و باستانی، تلاش در جهت […]

image_pdfimage_print

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس همزمان با انتصاب چندتن از مدیران جدید این سازمان، طی حکمی دکتر بهرام سرمست را به سمت معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان منصوب کرد.

به گزارش اعتدال پرس ، مهندس خادم عرب باغی در این حکم توسعه صنعت گردشگری، توجه به آثار تاریخی و باستانی، تلاش در جهت ارتقای وضعیت اقتصادی بومیان منطقه و توجه به موضوعات اجتماعی و مسایل جوانان را مورد تاکید قرار داده است.

 دکتر بهرام سرمست یکی از مدیران شاخص و باسابقه سیاسی در استان است که در سمت های مختلفی همچون مدیر کل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی، سرپرست فرمانداری تبریز، سرپرست مرکز مطالعات سیاسی و اجتماعی استانداری، مدیراجرایی واحدهای تحت نظارت و رئیس اداره دانش آموختگان دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی است.

دکتر سرمست از مسئولین اصلی ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری بود که نقش عمده ای در هماهنگی و سازماندهی فعالین سیاسی استان داشت.

عرب باغی همچنین در احکام جداگانه ای، قهرمان صمدی را بعنوان مدیر امور مجامع و حسابرسی داخلی، مهندس علیرضا جعفری به سمت رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و جعفر احمدی علمداری را به عنوان سرپرست مدیریت املاک و اراضی این سازمان منصوب کرد.

عرب باغی

چندی پیش نیز مدیرعامل منطقه آزاد ارس در احکامی،  دکتر جعفر ملکی را به سمت معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس، مهندس احد نصرتی وایقان به سمت مشاور مدیرعامل منطقه آزاد ارس، احمد حسن نژاد به عنوان سرپرست مدیریت مرکز نوردوز و میرحسین موسوی را به عنوان سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منصوب کرد.

* گفتنی است، عرب باغی قبلا هم علیار راستگو از فرمانداران دوره اصلاحات در استان را به سمت معاون برنامه ریزی و اقتصادی منطقه آزاد ارس منصوب کرده بود. همچنین اروجعلی محمدی فرماندار مشهور تبریز در دولت خاتمی و از چهره های برجسته جریان اصلاحات در استان هم از اعضای هیئت مدیره این منطقه می باشد.

به نظر می رسد سیاست مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس حضور اتوبوسی و استفاده از چهره های سیاسی یکدست در مدیریت این سازمان مهم است. سیاستی که امید است حداقل برای مردم و توسعه استان مثمر ثمر باشد.

انتهای خبر