رییس سابق جهاد دانشگاهی استان، دوباره رئیس شد/ حکایت “گهی زین به پشت و گهی پشت به زین” در جهاد دانشگاهی!

با برکناری فرشافیان از ریاست جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان شرقی، دکتر قراچورلو بعد از ۳ سال مجددا به جهاددانشگاهی بازگشت. به گزارش اعتدال پرس،  طی حکمی از سوی دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، دکتر” نجف قراچورلو ”  به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی  منصوب شد.  در این حکم آمده است؛  “برادر جهادگر جناب آقای […]

image_pdfimage_print

با برکناری فرشافیان از ریاست جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان شرقی، دکتر قراچورلو بعد از ۳ سال مجددا به جهاددانشگاهی بازگشت.

به گزارش اعتدال پرس،  طی حکمی از سوی دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، دکتر” نجف قراچورلو ”  به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی  منصوب شد.

 در این حکم آمده است؛

 “برادر جهادگر جناب آقای نجف قراچورلو،  با عنایت به تعهد، شایستگی و سابقه ارزشمند جنابعالی در جهاددانشگاهی به موجب این حکم به سمت سرپرست جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی منصوب می شوید.

انتظار دارد تمامی مساعی خویش را در جهت توسعه و ارتقای بیش از پیش فعالیت های آن واحد به کار ببندید.

امید است با یاری خداوند متعال و همکاری و همدلی همه جهادگران عزیز جهاددانشگاهی بخصوص جهادگران آن واحد در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.”

بر اساس این گزارش؛ دکتر قراچورلو متولد سال ۱۳۵۰ بوده و از سال ۱۳۶۸ در استخدام جهاددانشگاهی می باشد .

وی دارای مدرک دکترای مدیریت مالی از دانشگاه پونای هندوستان است.

دکتر قراچورلو  دو دوره ریاست جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی از سال ۸۶ تا سال ۸۹ را در کارنامه خود داشته و پیش از این به عنوان معاونت آموزشی و  پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی واحد استان تهران مشغول به کار بوده است.

فرشبافیان رئیس سابق این مجموعه دارای دکتری در رشته ادبیات بوده و انتصاب وی به علت عدم تناسب رشته تحصیلی و سوابق گذشته، از همان ابتدا مورد اعتراض مسئولان استان و محافل دیگر 

انتهای خبر