رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تاکید کرد: لزوم تسریع استاندار در تعیین تکلیف مدیران استان

رئیس مجمع نمایندگان استان تاکید کرد: پس از انجام ارزیابی های دقیق، هر چه سریعتر در مورد تعیین تکلیف مدیریت های دولتی در استان تصمیم گیری شود تا خدمت رسانی به مردم با وقف مواجه نشود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از آناج، محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به تصویب دو فوریت طرح ممنوعیت […]

image_pdfimage_print

رئیس مجمع نمایندگان استان تاکید کرد: پس از انجام ارزیابی های دقیق، هر چه سریعتر در مورد تعیین تکلیف مدیریت های دولتی در استان تصمیم گیری شود تا خدمت رسانی به مردم با وقف مواجه نشود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از آناج، محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به تصویب دو فوریت طرح ممنوعیت استفاده از نیروهای بازنشسته در مسئولیت های دولتی مانند معاونت استاندار و مدیرکل گفت: در صورت تصویب این طرح مدیران بازنشسته منصوب شده نیز استعفا داده و یا عزل می شوند.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگار آناج در خصوص تغییر و تحول مدیران استانی گفت: باید هرچه زودتر در مورد مسئولین استانی تعیین تکلیف شود.

سعیدی افزود: مدیران باید بر اساس شاخص ها و ملاکهای مشخص ارزیابی شوند و از سوی مدیریت ارشد اجرایی استان نسبت به تثبیت مدیران موفق اقدام گردد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی ادامه داد: مدیرانی نیز که با چهارچوب های مورد نظر دولت و استاندار تطابق ندارند؛ در اسرع وقت جایگزین شوند تا روند خدمت رسانی به مردم شریف آذربایجان شرقی در بخش های مختلف با مشکلی مواجه نشود.

انتهای خبر