رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در تبریز: سرعت تغییرات مدیریتی در آذربایجان شرقی خیلی کند است

نماینده سابق تبریز در مجلس گفت: با وجود اینکه ضرورت دارد تغییرات مدیریتی در استان آهسته و پیوسته باشد ولی سرعت تغییرات در آذربایجان شرقی بسیار کند است. به گزارش اعتدال پرس، شکور اکبرنژاد افزود: عدم تعیین تکلیف مدیریت های دستگاه های اجرای نوعی بلاتکلیفی در ادارات را ایجاد کرده است که به هیچ وجه […]

image_pdfimage_print

نماینده سابق تبریز در مجلس گفت: با وجود اینکه ضرورت دارد تغییرات مدیریتی در استان آهسته و پیوسته باشد ولی سرعت تغییرات در آذربایجان شرقی بسیار کند است.

به گزارش اعتدال پرس، شکور اکبرنژاد افزود: عدم تعیین تکلیف مدیریت های دستگاه های اجرای نوعی بلاتکلیفی در ادارات را ایجاد کرده است که به هیچ وجه زیبنده شرایط کشور نیست.

وی ادامه داد: بی شک تغییرات معقولانه و منطبق بر تخصص افراد مورد نقد هیچ کس نیست ولی تداوم روند فعلی نارضایتی از عملکرد دستگاه های اجرایی دولتی در استان را افزایش می دهد.

اکبر نژاد خطاب به استاندار جدید آذربایجان شرقی اظهار داشت: دکتر جبارزاده بدون تردید برنامه ای برای این تغییرات مدیریتی در استان دارد ولی اینکه هر ماه شاهد تغییر دو مدیر باشیم قابل قبول نیست.

توافق ۵+۱ فرصتی غنیمت برای کشورمان

این نماینده مردم در خصوص چالش های موجود در استان نیز گفت: اگرچه آذربایجان شرقی و تبریز مشکلات و چالش های خاص خود را دارد ولی به نظر بنده ارتباطات بین المللی تاثیر بسزایی در رفع بسیاری از این چالش ها دارد.

وی اذعان داشت: اگر این روندی که در تعامل با سایر کشورهای جهان ایجاد شده تداوم یابد شما مطمئن باشید که چالش های اساسی کشور و استان قابل رفع است.

اکبرنژاد با اشاره به برخی پروژه نیمه تمام استان گفت: این زیبنده مدیران نظام اسلامی نیست که یک پروژه ۱۵ کیلومتری راه آهن میانه تبریز بیش از ۱۵ سال ایت که معطل مانده است.

وی دریاچه ارومیه را از مهمترین چالش های استان خواند و اظهار داشت: تعلل در مقابله با کاهش اثرات زیست محیطی خشک شدن دریاچه ارومیه تبعاتی جبران ناپذیر دارد همچنین این مشکل امری است که به آسانی ها قابل رفع نیست باید تلاش ها باجدیت، سرعت و منطبق بر ضرورت ها انجام گیرد.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص ایجاد امید در کشور به تبع برخی حرکت های دولت در عرصه بین المللی اذعان داشت: خداوند متعال فرصت های مختلفی را پیش روی ما انسان ها قرار می دهد این ما هستیم که از این فرصت ها استفاده می کنیم یا بی تفاوت از کنار آنها می گذریم.

این نماینده سابق مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امضای توافق امه هسته ای با کشورهای اروپایی و آمریکا این فرصت را برای کشوئرمان فراهم کرده است تا بسیاری از چالش های دیرینه کشور را رفع کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با عقلانیت و تخصص در عرصه های مدیریتی کشور شاهد توسعه و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

نبود احزاب عامل تنش های در شورای شهر تبریز

اکبرنژاد با توجه به اینکه عضویت در شورای اسلامی کلانشهر تبریز را دارد در خصوص بروز تنش در بین اعضای شورای اسلامی شهر تبریز گفت: این تنش ها و اختلافات به دلیل نبود احزاب در صحنه سیاسی و انتخابات های کشور است.

وی ادامه داد: تازمانی که ما حزب نداشته باشیم این مشکلات ادامه خواهد  داشت.

اکبرنژاد خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر تبریز اذعان داشت: متاسفانه برخی از اعضای شورای شهر به جای تخصص با پول رای آورده اند و این به هیچ وجه قابل قبول نیست، امیدواریم اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز با وحدت به معنای واقعی منافع عمومی شهر را به منافع شخصی خود ترجیح دهند.

انتهای خبر