توضیحات همسر جمشیدمشایخی درباره برداشت اشتباه مردم آذربایجان از سخنان استاد

پیرو خبر گلایه‌ی مردم آذربایجان از اظهارات جمشید مشایخی مبنی بر این‌که آذری‌ها همه سگ هستند، همسر جمشید مشایخی گفت: منظور جمشید از آذری‌ها متولدین ماه آذر بوده است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از بولتن نیوز، “گیتی مشایخی” پیرو خبر گلایه‌ی مردم آذربایجان از این‌که “جمشید مشایخی” عنوان کرده آذری‌ها همه سگ هستند […]

image_pdfimage_print

پیرو خبر گلایه‌ی مردم آذربایجان از اظهارات جمشید مشایخی مبنی بر این‌که آذری‌ها همه سگ هستند، همسر جمشید مشایخی گفت: منظور جمشید از آذری‌ها متولدین ماه آذر بوده است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از بولتن نیوز، “گیتی مشایخی” پیرو خبر گلایه‌ی مردم آذربایجان از این‌که “جمشید مشایخی” عنوان کرده آذری‌ها همه سگ هستند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: منظور جمشید از اینکه آذری‌ها سگ هستند این بود که متولدین ماه آذر در طالع‌بینی هندی نماد حیوان سگ که حیوانی مهربان و وفادار است را دارند و منظورش از آذری‌ها مردم خوب آذربایجان نبوده است.

همسر جمشید مشایخی افزود: جمشید مردم تمامی شهرها و قومیت‌های ایرانی را از جان و دل دوست دارد و دست یکایک آن‌ها را می‌بوسد.

گیتی مشایخی اظهار داشت: اما گلایه‌ی من و همسرم این است که مردم قبل از این‌که قضاوت کنند، کاش کمی با تأمل به حرف‌ها دقت کنند.

انتهای خبر