بعد از حمله فیس بوکی به مسی؛ هجوم ایرانی ها اینبار به فیس بوک مجری زن مراسم قرعه کشی جام جهانی/ جوابیه مسی به حملات شدید ایرانی ها+عکس

پس از حمله به صفحه لیونل مسی در فیس بوک حالا نوبت به مجری مراسم قرعه کشی رسیده تا از کنایه های ایرانی ها بهره کافی ببرد. حمله به پیج های افراد سرشناس در شبکه اجتماعی فیس بوک دیگر به یکی از عادات مردم کشورمان تبدیل شده است. این عادت زشت و عجیب پیش از […]

image_pdfimage_print

پس از حمله به صفحه لیونل مسی در فیس بوک حالا نوبت به مجری مراسم قرعه کشی رسیده تا از کنایه های ایرانی ها بهره کافی ببرد.

حمله به پیج های افراد سرشناس در شبکه اجتماعی فیس بوک دیگر به یکی از عادات مردم کشورمان تبدیل شده است.

این عادت زشت و عجیب پیش از این در صفحات مارتینی (رئیس سابق فیلا)، جاستین بیبر (خواننده نوجوان)، وزیر خارجه کشور فرانسه و البته جمعی از والیبالیست های تیم های رقیب ایران در مسابقات مختلف، از جمله کلایتون استنلی و ایوان زایتسف تکرار شده است.

۳۰ هزار کامنت در صفحه شخصی لیونل مسی. آیا این هم حماسه‌ای است در تاریخ ایرانیان؟! 

برخی از کامنت‌های عجیب ایرانیان در فیسبوک مسی/ مسی، هاشم بیگ زاده را به مناظره دعوت کرد ...

شب گذشته پس از قرعه کشی جام جهانی، عده ای از هموطنانمان به صفحه لئو مسی در فیس بوک هجوم بردند و با ارائه شیرین کاری هایی بی نمک از جمله «بیگ زاده: مسی را نمی شناسم»، فضای صفحه اینترنتی این فوق ستاره را دگرگون کردند.

پس از حملات شدید ایرانیان به صفحه فیس بوک بهترین بازیکن جهان وکری خوانی به این بازیکن سبب شد لیونل مسی این اقدام زشت را بی پاسخ نگذارد و اینگونه جواب فحاش ها را داد.

پارسینه، مسی: من متاسفم برای این مردم که این حرفاشون از روی صمیمت و غیر دوستانه است.

این اما پایان ماجرا نبود و ایرانی ها که انگار خود را در سنگر جنگ حق علیه باطل تصور می کردند، خود را به پیج فرناندا لیما مجری مراسم قرعه کشی نیز رساندند تا از مزایای حجاب با این مجری جنجالی سخن بگویند!

هجوم ایرانی ها اینبار به فیس بوک مجری زن مراسم قرعه کشی جام جهانی

مصاحبه های اولیه بازیکنان بوسنی در مورد کیفیت پایین تیم ملی ایران این حملات ناخوشایند را به صفحه های آنان نیز رساند.

استفاده از ظرفیت های یک شبکه اجتماعی برای توهین به دیگران و تحقیر آن ها در این مقیاس عظیم، بیش از آنکه ضربه ای برای آنها تلقی شود، ضربه ای بزرگ برای جامعه ایران است.

بانک ورزش

انتهای خبر