چند خبر از تراکتور: آخرین توصیه های سرمربی برای بازی فردا مقابل الشباب/رای نهایی درباره ابرهیمی و احتمال حضور در بازی فردا/ کمک ۱/۵ میلیاردی رئیس جمهور رسید

سرمربی تراکتورسازی گفت: فردا در مقابل ۷۰ هزار هوادارمان بازی خواهیم کرد که با چند هزار هوادار تیم های عربی و حتی دیگر تیم های ایرانی بسیار متفاوت هستند. به گزارش اعتدال پرس، تونی الیویرا، سرمربی تیم تراکتورسازی در کنفرانس خبری قبل از بازی الشباب گفت: برای کسب سه امتیاز در بازی فردا، با تمام […]

image_pdfimage_print
سرمربی تراکتورسازی گفت: فردا در مقابل ۷۰ هزار هوادارمان بازی خواهیم کرد که با چند هزار هوادار تیم های عربی و حتی دیگر تیم های ایرانی بسیار متفاوت هستند.
به گزارش اعتدال پرس، تونی الیویرا، سرمربی تیم تراکتورسازی در کنفرانس خبری قبل از بازی الشباب گفت: برای کسب سه امتیاز در بازی فردا، با تمام قوا تمرین کرده و آماده شده ایم. الشباب تیم بسیار با تجربه ای است ولی امیدوارم بازیکنانمان بهتر از بازی قبلی ظاهر شوند و بازی ای را که در نیمه ی دوم، در ریاض به نمایش گذاشتیم را به نمایش بگذارند. با هدف پیروزی پا به میدان میگذاریم و میخواهیم از این امتحان سربلند بیرون بیاییم. برای این کار باید سخت بجنگیم و نا امید نشویم تا بتوانیم به دور بعدی نیز صعود کنیم.
وی ادامه داد: این بازی در زمین ما است و میتوانیم با روحیه بهتری نسبت به حریف بازی کنیم، فردا در مقابل ۷۰ هزار هوادارمان بازی خواهیم کرد که با چند هزار هوادار تیم های عربی و حتی دیگر تیم های ایرانی بسیار متفاوت هستند.تونی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای بازی فردا دارید، گفت: در دیدار رفت نتوانستیم بازی را کنترل کنیم اما در نیمه ی دوم، چندین موقعیت روی دروازه ی الشباب ایجاد کردیم. فکر میکنم که الشباب طور دیگری بازی خواهد کرد. این تیم فردا چشم به ضد حملات خواهد دوخت و برای این کار دارای بازیکنان سرعتی خوبی است که از چپ و راست به تیم ما فشار خواهند آورد.

ما نیز یک هفته است که تمرین کرده ایم و آمادگی داریم تا قدرت خود را روی حریف دیکته کنیم اما شرایط بازی نیز در نتیجه تاثیر گذار است.

وی در مورد شرایط محمد ابراهیمی نیز گفت: کدامتان بودید که بر علیه او مصاحبه زدید؟ ( خطاب به خبرنگاران). ما از ۲۰ ژانویه به این جا آمده ایم و حتی اگر ده سال هم این جا باشیم نمیتوانیم تفکرات افراد را عوض کنیم. محمد ابراهیمی، در مکه که مکان مقدس مسلمانان است، از طرف کمیته ی انضباطی بخشیده شد و شاید فردا در ترکیب ۱۹ (!) نفره ی ما قرار بگیرد.

اسدی، کاپیتان تیم تراکتورسازی نیز در باره ی فردا مقابل الشباب گفت: بعد از آمدن از عربستان، تمرینات کم فشاری را پشت سر گذاشتیم. تمام فکر و ذکرمان بازی فردا است و برنامه های خاصی از طرف کادر فنی ترتیب داده شده اند. کمی خسته هستیم که طبیعی است اما تمام سعی خود را میکنیم که به بازیکنان حریف هیچ فرصتی ندهیم و با کمک هواداران به پیروزی برسیم و به مرحله ی بعد صعود کنیم.

کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی تبریز با موافقت مدیر عامل باشگاه از حضور محمد ابراهیمی در تمرینات این تیم از امروز خبر داد.
رای نهایی کمیته انضباطی باشگاه تراکتور سازی در باره ابراهیمی
 به گزارش اعتدال پرس ،  کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی تبریز با موافقت مدیر عامل باشگاه از حضور محمد ابراهیمی در تمرینات این تیم از امروز خبر داد.
رای کمیته انضباطی و نظریه مدیر عامل  به شرح زیر است:برابر مواد قرار داد فی مابین باشگاه و بازیکن و آیین نامه انضباطی باشگاه به استناد مواد ۲۰ و ۲۷ مشمول جرایم مالی و ۲ ماه تعلیق فعالیت بازیکن می گردد .نظریه مدیرعامل:

ریاست محترم کمیته انضباطی باشگاه
با اجازه ریاست محترم هیئت مدیره و با توجه به شرایط روحی بازیکن و مراجعات ایشان به باشگاه برای توجیه عملکرد اخیر خود و دفاعیه اعلامی ، تعلیق دو ماهه به جریمه مالی تبدیل و تعلیق کم لن یکن گردید و از امروز نامبرده مجددا در خدمت تیم قرار می گیرد . باشد که در فرصت داده شده به ایشان بتواند شایستگی های اخلاقی و فنی خود در جریان مسایل اتفاقی را بعمل آورده و موجبات رضایت مردم و باشگاه گردد . بدیهی است در صورت رضایت از عملکرد ، تخفیف جرایم مالی نیز در آخر فصل مدنظر قرار می گیرد .

مساعدت مالی یک و نیم میلیاردی رئیس جمهور به تراکتور رسید

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مساعدت مالی یک میلیارد و نیمی به تراکتور محیا شده است تا در اختیار باشگاه قرار گیرد.

 

 

سعیدی گفت: با دستور رییس جمهوری مساعدت مالی یک میلیارد و نیمی به تراکتور محیا شده است تا در اختیار باشگاه قرار گیرد.

البته صحبت ما این بود که سه میلیارد پول به تراکتور مساعدت شود که به خاطر برخی محدویت ها فقط نصف این کمک ها صورت گرفت و یک میلیارد و نیم به تیم مساعدت صورت گرفت.

انتهای خبر