پاسخ تند پیشکسوت پرسپولیس به پروین: برای ۱۵۰ هزار دلار به علی کریمی التماس کردی

صحبت های علی پروین در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار نسبت به محمود شافعی پیشکسوت این باشگاه که مطرح کردن یک سری مسائل مالی را در برداشت باعث شد تا این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تندی و باصراحت به گفته های علی پروین واکنش نشان بدهد و علیه او افشاگری کند. به گزارش اعتدال […]

image_pdfimage_print

صحبت های علی پروین در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار نسبت به محمود شافعی پیشکسوت این باشگاه که مطرح کردن یک سری مسائل مالی را در برداشت باعث شد تا این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تندی و باصراحت به گفته های علی پروین واکنش نشان بدهد و علیه او افشاگری کند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از شبکه ایران، شافعی در این گفت و گو اظهارداشت: من برای پرسپولیس متاسفم که علی پروین به عنوان سمبل این باشگاه شناخته می شود. چون این آقا مثل یک اختاپوس روی این باشگاه افتاده و میلیارد میلیارد از قبل این تیم برده و سیری ناپذیر است. باز هم دست از سر پرسپولیس بر نمی دارد.

پروین نمی تواند محبوب تر از خودش در پرسپولیس ببیند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: علی پروین نمی تواند هیچ کسی را محبوب تر از خودش در پرسپولیس ببیند. نه علی دایی، نه علی کریمی، نه افشین پیروانی و نه هیچ کس دیگر. فقط کافیست که احساس کند فردی در پرسپولیس از او محبوب تر می شود تا دست های پنهانش دست به کار شوند و این فرد را نابود کنند. شما فکر می کنید چرا سالهای سال است که پرسپولیس نمی تواند نتیجه بگیرد؟

تا زمانی که علی پروین باشد پرسپولیس رنگ موفقیت را نمی بیند؟
هر وقت پرسپولیس نتیجه می گیرد و یک مربی محبوب می شود سریع این مربی زمین می خورد. از آری هان و وینگو بگوویچ و زوبل و دنیزلی و علی دایی و افشین قطبی و حمید استیلی و خوزه مانوئل و خلاصه هر مربی دیگری. چون این آقا چشم ندارد محبوب تر از خودش را ببیند. مثلا همان زمانی که تیم با دنیزلی نتیجه می گرفت و همه استادیوم نام دنیزلی را فریاد می زدند قبر دنیزلی در پرسپولیس کنده شد چون نباید محبوب می شد. همین بلا سر همه مربی های داخلی و خارجی هم آمده.

برای ۱۵۰ هزار دلار به علی کریمی التماس کردی

آقای علی پروین شما همان کسی هستی که در دوبی به علی کریمی التماس می کردی که به باشگاهت بگو ۱۵۰ هزار دلار هم به علی پروین بدهند چون من مربی تو بودم. خدا را شکر برای این ادعا شاهد هم دارم. شان شما اینقدر پائین است که برای پول حاضری به هر کسی التماس کنی.

از بغل مهدوی کیا چقدر پول برای خودت برداشتی؟

آقای پروین یادت رفته در زمانی که پرسپولیس دعوای مدیریتی داشت و شما را گذاشتند سرپرست باشگاه همان زمان هامبورگ پول مهدوی کیا را داد و شما بخش اعظمی از این پول را برای خودت برداشتی و خیلی هم راحت آن را اعلام کردی؟ به خدا امثال مهدوی کیا و علی کریمی خیلی با معرفتند که تا حالا به زبان نیامده اند.

من نه مربی پسرت بودم، نه کارچاق کن کارهای شهرداری ات
آقای پروین شما حق داری که من محمود شافعی را که گل قهرمانی پرسپولیس مقابل ماشین سازی را زدم تا این تیم بعد از چندین سال قهرمان لیگ آزادگان شود و الان هم خیلی آماده و سرپنجه هستم را بازی ندهی تا کسانی که در شهرداری برای شما کارچاق کنی می کنند را بازی دهی. یا اینکه من که مربی تیم باشگاهی پسرت نبودم که بخواهی به من بازی بدهی؟ اصلا محمود شافعی که هیچی، افشین پیروانی و حسین عبدی هم که اصلا پیشکسوت پرسپولیس نیستند که شما به آن ها بازی بدهی.

من و بهروز رهبری فرد در لابی هتل به شما گفتیم که آقای پروین بیائید حسین عبدی و پیروانی را هم دعوت کنید ولی شما جواب دادید که اینا رو ول کنید رفتند پشت سر من حرف زدند.
به پول خیر هم رحم نکردی
حالا که شما صحبت کردی من باید جواب شما را بدهم. اولا آن خیری که به پیشکسوتان پرسپولیس پول داد از رفقای من است و من ایشان را به پرسپولیس آوردم. ایشان می گفتند که من علی پروین را قبول ندارم ولی اصرار ما بود که شما را گنده کردیم و گفتیم علی آقا…. این آقای خیر می خواست این پول را به پیشکسوتانی بدهد که در زندگی شان با مشکل مالی مواجه هستند. ولی شما به امثال مجتبی محرمی ها و امثال او رحم نکردید و از این پول هم نگذشتید و بخش اعظمی از آن را خود شما و اطرافیانتان برداشتید. شما کم از کنار پرسپولیس در این سی چهل ساله گیرتان آمده که به این پول خیرها هم رحم نمی کنید؟
بالاخره رویانیان خوب است یا بد؟
روابط شما با آدم ها به مسائل مالی ارتباط دارد. بالاخره رویانیان از نظر شما خوب است یا بد؟ حالا که آمدید به پرسپولیس و دستتان به خیلی چیزها می رسد که قبلا نمی رسید رویانیان شد آدم خوب؟
چند بار پرسپولیس را برای پول فروختی
آقای پروین شما پرسپولیسی نیستی. شما پرسپولیس را برای رانت های خودت می خواهی. چند با تا حالا پرسپولیس را فروختی؟ یکبار رفتی استیل آذین و برای پرسپولیس جو سازی کردی. از استیل آذین هم که رفتی بیرون برای استیل جو سازی کردی. شما برای ۵۰ میلیون رفتی شاهین بوشهر و کلی از این مثال ها هست.
۱۰۰ میلیون هم از بابک زنجانی گرفتی
آقای پروین شما از طریق مهدی عرب ۱۰۰ میلیون هم از بابک زنجانی گرفتی به اسم پرسپولیس و پیشکسوتاش… این پول کجا رفت؟ چرا صدای این پول را در نیاوردی برادر؟
آقای پروین من چهار سال بدون حاشیه برای پرسپولیس بازی کردم و الان هم هنوز مستاجر هستم. ولی چشم و دلم سیر است و کیسه برای پرسپولیس و فوتبال ندوختم. کاری نکنید که باز هم درباره شما حرف بزنم و خیلی چیزهای دیگر را که الان نگفتم در مورد شما بازگو کنم تا شخصیت شما رو شود.//۲۴
منبع: طنین ورزش

انتهای خبر