اعزام طیف منتقد شورای شهر تبریز به سفر خارج/ خانم المیرا خاماچی و آقایان درسخوان و حقیان و چمنی و شیری آذر در استانبول

 پنج نفر از طیف منتقد شورای اسلامی شهر تبریز که در انتخاب شهردار تبریز با رای به رقیب صادق نجفی شهردار فعلی تبریز، لقب طیف منتقد شورا را به خود گرفتند مسافر استانبول ترکیه هستند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از نصرنیوز، سعید حاجی زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در گفت و گویی […]

image_pdfimage_print

 پنج نفر از طیف منتقد شورای اسلامی شهر تبریز که در انتخاب شهردار تبریز با رای به رقیب صادق نجفی شهردار فعلی تبریز، لقب طیف منتقد شورا را به خود گرفتند مسافر استانبول ترکیه هستند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از نصرنیوز، سعید حاجی زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در گفت و گویی اظهار داشت: رسول درسخوان رئیس کمیسیون شهرسازی، اسماعیل چمنی، المیرا خاماچی، امیر حقیان و حبیب شیری آذر اعضای کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی کلانشهر تبریز به منظور شرکت در همایش مشترک بازرگانان ایران و ترکیه که قرار است ۲۰ تا ۲۲ آذرماه سال‌جاری در استانبول برگزار شود، از سوی شورای اسلامی تبریز عازم کشور ترکیه هستند.

این گزارش حاکی است، برگزاری پنل تخصصی سرمایه گذاری شهری در این همایش دلیل حضور تعدادی از اعضای شورا و برخی از مدیران مجموعه شهرداری تبریز اعلام شده است.

این گزارش می افزاید، با وجود اینکه در این همایش قرار است اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی نیز حضور داشته باشد ولی نام صادق نجفی شهردار تبریز به چشم نمی خورد.
گزارش نصر نیوز حاکی است، نکته تامل برانگیز ترکیب مسافران ترکیه اینکه خبری از اهالی رسانه استان در این جمع نیست به نظر می رسد مسئولان و مدیران حاضر در این نشست اطلاع رسانی و انعکاس داخلی این همایش را ضروری نمی دانند.

* گفتنی است سفرهای متعدد اعضای شورا به کشورهای خارجی در ادوار قبل در حالی بوده که گزارش کاری عمومی از اهداف و نتایج و دستاوردهای این سفر تاکنون منتشر نشده و رسانه های استان نیز عموما از این سفرها بی اطلاع هستند.

انتهای خبر