تکرار/ گزینه های نهایی ریاست بهزیستی آذربایجان شرقی مشخص شد/ یک مسافر بدون بلیط دیگر در نوبت پیاده شدن در ایستگاه روحانی

در ادامه تغییرات مدیریتی و در راستای هماهنگ سازی تیم اجرایی استان با دولت تدبیر و امید، یکی دیگر از مدیران اتوبوسی بجامانده از دولت دهم رفتنی شد. به گزارش اعتدال پرس، گفته می شود مدیرکل فعلی و جوان بهزیستی در حالی آخرین روزهای ریاست خود در این سازمان بسیار حساس و مهم را سپری می کند که […]

image_pdfimage_print

در ادامه تغییرات مدیریتی و در راستای هماهنگ سازی تیم اجرایی استان با دولت تدبیر و امید، یکی دیگر از مدیران اتوبوسی بجامانده از دولت دهم رفتنی شد.

به گزارش اعتدال پرس، گفته می شود مدیرکل فعلی و جوان بهزیستی در حالی آخرین روزهای ریاست خود در این سازمان بسیار حساس و مهم را سپری می کند که از مدتها قبل خود نیز واقف به این تغییر بوده و مقدمات اخذ بورس و اشتغال به تحصیل خود را فراهم کرده است.

محسن ارشد زاده، معاون اجتماعی و سرپرست اسبق بهزیستی آذربایجان شرقی که از نیروهای باسابقه این سازمان است و دکتر فرحناز ریحانی فر استاد دانشگاه علوم پزشکی و پزشک خوش نام و متخصص زنان و زایمان که قبل از این نیز در بهزیستی استان مشغول فعالیت بوده از گزینه های نهایی برای تصدی مسئولیت بهزیستی استان هستند. دکتر شبستری مدیرکل اسبق بهزیستی آذربایجان شرقی نیز از گزینه های اصلی این سمت می باشد که البته شنیده شده قرار است از سوی استاندار آذربایجان شرقی در سمت مدیرکل امور اجتماعی استانداری دعوت بکار شود. گفتنی است، دکتر ریحانی فر همسر دکتر شبستری است.

دکتر صادقی مدیرکل فعلی بهزیستی که رئیس کمیته پزشکان ستاد احمدی نژاد در انتخابات ۸۸ بوده و در انتخابات اخیر نیز از حامیان دکتر جلیلی بود، قبل از تصدی این مسئولیت،  به عنوان رئیس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز مشغول فعالیت بود.

  “دکتر صادقی، نفر اول از سمت چپ”

گفتنی است عملکرد این مدیرجوان در بهزیستی مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان بخصوص کارکنان و جامعه هدف این سازمان  بوده و اصرار زیادی از طرف این گروهها جهت تغییر سریع وی وجود دارد.

انتهای خبر