بی‌نظمی‌های شرکت هواپیمایی آتا و مسافران عاصی

تاخیر‌های مدوام و در برخی موارد با لغو پرواز شرکت هواپیمایی آتا مسافران را عاصی کرده است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، مسافران پرواز ۵۲۴۷ صبح امروز ساعت ۷٫۳۰ پس از ۳ ساعت سرگردانی در فرودگاه بالاخره لغو شد.بی‌نظمی‌های شرکت هواپیمایی آتا و عدم پاسخگویی مسئولان این شرکت همچنان ادامه دارد. پرواز […]

image_pdfimage_print

تاخیر‌های مدوام و در برخی موارد با لغو پرواز شرکت هواپیمایی آتا مسافران را عاصی کرده است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، مسافران پرواز ۵۲۴۷ صبح امروز ساعت ۷٫۳۰ پس از ۳ ساعت سرگردانی در فرودگاه بالاخره لغو شد.بی‌نظمی‌های شرکت هواپیمایی آتا و عدم پاسخگویی مسئولان این شرکت همچنان ادامه دارد.

پرواز شماره ۵۲۴۷ شرکت هواپیمایی آتا امروز نیز با اعلام نقص فنی با تاخیری چند ساعته لغو شد تا سناریوی لغو پروازها و عدم پاسخگویی این شرکت همچنان ادامه داشته باشد.
این پرواز که قرار بود از فرودگاه بین‌المللی تبریز به مقصد تهران انجام شود پس از ۳ ساعت‌ سرگردانی مسافران در ترمینال فرودگاه لغو اعلام شد تا اعتراض مسافران که با برنامه‌ریزی و برای رسیدن به موقع و گاها انجام سریع امور مختلف از این وسیله استفاده می‌کنند را موجب شود.
تعدادی از مسافران این پرواز در اعتراض به عملکرد این شرکت هواپیمایی در  اعلام کردند که برنامه‌ریزی کاری آنها با این بی‌نظمی دچار مشکل شده و برخی نیز که با فاصله زمانی کوتاهی بلیط دیگر نقاط را از تهران هماهنگ کرده‌اند با این ندانم‌کاری دچار ضرر و زیان شد‌ه‌اند که البته این شرکت مذکور به هیچ‌وجه پاسخگو نبود.
بیشتر مسافران از جواب سربالا مسئولان شرکت هواپیمایی آتا بیشتر ناراحت هستند تا تاخیر یا لغو پروازعلی رستمی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی فرودگاه شهید مدنی تبریز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز دلیل لغو پرواز ۵۲۴۷ هواپیمایی آتا به مقصد تهران را نقص فنی هواپیما از سوی شرکت هواپیمایی اعلام شده است.

انتهای خبر