سونامی تغییرات به “نصف راه” رسید/ گزینه های ریاست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی معرفی شدند

شنیده ها حاکی است، تغییر مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی قطعی شده و در این خصوص گزینه های نهایی برای جانشینی مهندس فاتح در این اداره کل مشخص شده است که بعد از تایید استاندار، حکم مدیرکل جدید صادر خواهد شد. به گزارش اعتدال پرس، یونس فاتح که رئیس ستاد احمدی نژاد در تبریز […]

image_pdfimage_print

شنیده ها حاکی است، تغییر مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی قطعی شده و در این خصوص گزینه های نهایی برای جانشینی مهندس فاتح در این اداره کل مشخص شده است که بعد از تایید استاندار، حکم مدیرکل جدید صادر خواهد شد.

به گزارش اعتدال پرس، یونس فاتح که رئیس ستاد احمدی نژاد در تبریز در ۸۴ و ۸۸ بود، از مهر ۱۳۹۰ و به دنبال ادغام سه وزارت خانه تعاون، کار و امور اجتماعی و رفاه با حکم شیخ الاسلامی وزیر وقت به عنوان نخستین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی منصوب شد که اینک منتظر تحویل این مسئولیت به گزینه منتخب دولت روحانی است.

این گزارش حاکی است، یکی از سایت های نزدیک به ستاد روحانی اقدام به معرفی گزینه های نهایی تصدی ریاست اداره کل تعاون و کار استان پرداخته که اخبار دریافتی اعتدال پرس از دیگر منابع نیز موید این خبر می باشد.

بر اساس این گزارش، نورعلیزاده یکی از این گزینه ها می باشد.

قادر نورعلیزاده از کارشناسان قدیمی اداره کل که متولد ۱۳۴۱ در شهرستان میانه میباشد و ۲۸ سال سابقه مدیریت در واحدهای مختلف اداره کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی رادارد واز سال ۱۳۹۰ نیز سرپرستی اداره تعاون ،کار ورفاه اجتماعی شهرستان میانه را بر عهده دارد جدی ترین گزینه برای تصدی این سمت میباشد  که مورد حمایت بخشی از اصلاح طلبان میانه رو در استان و بخش قابل توجهی از ستاد های شهرستانی دکتر روحانی در استان آذربایجانشرقی میباشد .

قادر نورعلیزاده

 سوابق مدیریتی واجرایی : رییس اداره کار واموراجتماعی شهرستان اهر (ارسباران ) / رییس مرکزخدمات  اشتغال شهرستان تبریز / رییس اداره تعاون ،کار ورفاه اجتماعی شهرستان میانه/ رییس اداره کار واموراجتماعی شهرستان میانه / نماینده تام الاختیار مدیر کل در کمیته برنامه ریزی استان / معاون مدیر کل و رییس اداره میانه از سال ۹۲ تا کنون/ عضو هیت امنای صندوق مهر امام رضا

نورعلیزاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس دارای تالیفات متعدد در خصوص کار و کارآفرینی  میباشد که تدریس  دوره کارآفرینی در جهاد دانشگاهی واحد میانه ازدیگر فعالیتهای فرهنگی نامبرده میباشد .

میر احد حسینی

دیگر گزینه مطرح برای جانشینی مهندس فاتح، میر احد حسینی مدیر کل اسبق کارواموراجتماعی استانهای اردبیل و البرز میباشد که میتواند رقیبی جدی و سرسخت برای نورعلیزاده باشد .

یونس طاهری

حاج  یونس طاهری اسبق معاون فعلی امور اجتماعی و اشتغال اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی و از مدیران باسابقه و خوش برخورد اداره کل تعاون سابق هم از گزینه های مطرح شده برای تصدی ریاست این اداره کل می باشد.

رضانوری برادر نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی و معاون فعلی اداری و مالی اداره کل و سعید عبد حافظ رییس گروه اشتغال استان از دیگر گزینه هایی بودند که در روزهای گذشته از آنها جهت تصدی مدیریت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان آذربایجانشرقی یاد میشد .

انتهای خبر