سه انتصاب هاشمی به پیشنهاد ولایتی

با پیشنهاد علی‌اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و با موافقت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی معاونین جدید امور فرهنگی و اجتماعی، روابط بین‌الملل و اقتصادی این مرکز منصوب شدند. به گزارش اعتدال پرس ، متن احکام هاشمی رفسنجانی برای معاونین جدید پژوهشی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است […]

image_pdfimage_print

با پیشنهاد علی‌اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و با موافقت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی معاونین جدید امور فرهنگی و اجتماعی، روابط بین‌الملل و اقتصادی این مرکز منصوب شدند.

به گزارش اعتدال پرس ، متن احکام هاشمی رفسنجانی برای معاونین جدید پژوهشی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است .

جناب آقای دکتر نوید ادهم

نظر به توانمندی‌ها و تجارب مفید جناب‌عالی و با عنایت به اهمیت روزافزون فعالیت‌ های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب‌عالی را به سمت معاونت پژوهش‌های امور فرهنگی و اجتماعی این مرکز منصوب می‌نمایم.
از خداوند سبحان توفیقات و عمل به وظیفه را برای شما و همکاران عزیز این مرکز مسئلت می‌نمایم.
اکبر هاشمی رفسنجانی

جناب آقای عباس ملکی

نظر به توانمندی‌ها و تجارب مفید جناب‌عالی و با عنایت به اهمیت روزافزون فعالیت‌ های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب‌عالی را به سمت معاونت پژوهش‌های روابط بین‌الملل این مرکز منصوب می‌نمایم.از خداوند سبحان توفیقات و عمل به وظیفه را برای شما و همکاران عزیز این مرکز مسئلت می‌نمایم.
اکبر هاشمی رفسنجانی

جناب آقای مجید قاسمی

نظر به توانمندی‌ها و تجارب مفید جناب‌عالی و با عنایت به اهمیت روزافزون فعالیت‌ های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب‌عالی را به سمت معاونت پژوهش‌های اقتصادی این مرکز منصوب می‌نمایم.
از خداوند سبحان توفیقات و عمل به وظیفه را برای شما و همکاران عزیز این مرکز مسئلت می‌نمایم.
اکبر هاشمی رفسنجانی

انتهای خبر