همایش حامیان روحانی با حضور یونسی در تبریز/ تشکیل جبهه حامیان دولت تدبیر و امید در استان

همزمان با اعلام برگزاری همایش حامیان دولت تدبیر و امید در تبریز که با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور انجام خواهد شد، خبر رسید که جبهه ای با عنوان حامیان دولت تدبیر وامید در آذربایجان شرقی تشکیل می شود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از برخی منابع و محافل رسانه ای منتسب به ستاد روحانی، فعالین ستاد […]

image_pdfimage_print

همزمان با اعلام برگزاری همایش حامیان دولت تدبیر و امید در تبریز که با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور انجام خواهد شد، خبر رسید که جبهه ای با عنوان حامیان دولت تدبیر وامید در آذربایجان شرقی تشکیل می شود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از برخی منابع و محافل رسانه ای منتسب به ستاد روحانی، فعالین ستاد دکتر روحانی در استان جهت هماهنگی اعضا و سازماندهی فعالیتهای خود اقدامات اولیه برای تشکیل جبهه تدبیر وامید در استان آذربایجان شرقی انجام داده اند. 

در این خصوص سایت آذر تدبیر(اینجا)، نوشت: این جبهه که به پیشنهاد استاندار محترم و پی گیری های مهندس پورحسینی برای هماهنگی نیروهای سیاسی طرفدار دولت در حال تشکیل است قرار است چهارچوبی برای تعامل و هماهنگی فعالین ستادی دکتر روحانی در استان و نیروهای سیاسی اصلاح طلب فراهم آورد.

به گفته این سایت، به زودی ساختمانی در خیابان ملل متحد تبریز بعنوان دفتر جبهه ، افتتاح خواهد شد.

 همایش حامیان دولت تدبیر و امید با حضور دستیار رئیس جمهور در تبریز

این گزارش حاکی است، همایش همراهان دولت تدبیر وامید فردا جمعه ساعت۹/۳۰ صبح در سالن فرمانداری تبریز با  سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین یونسی دستیار ویژه رییس جمهور در امور قومیت ها  برگزار خواهد شد.

گفته می شود، در جلسه فردا  دکتر جبارزاده استاندار و مهندس پورحسینی معاون وزیر اقتصاد ورییس سازمان خصوصی سازی حضور خواهند داشت.

انتهای خبر