دلایل دستور اخیر روحانی از زبان شریعتمداری: سوءاستفاده‌هایی رخ داده بود که رئیس‌جمهور دستور برخورد با ویژه‌خواران را صادر کرد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در خصوص دلیل دستور رئیس‌جمهور برای برخورد با ویژه‌خواران گفت: طی ماه‌های گذشته سوءاستفاده‌هایی صورت گرفته بود و لذا رئیس‌جمهور این دستور را صادر کرد. به گزارش اعتدال پرس، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم ختم والده وزیر امورخارجه، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شهردار […]

image_pdfimage_print

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در خصوص دلیل دستور رئیس‌جمهور برای برخورد با ویژه‌خواران گفت: طی ماه‌های گذشته سوءاستفاده‌هایی صورت گرفته بود و لذا رئیس‌جمهور این دستور را صادر کرد.

به گزارش اعتدال پرس، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم ختم والده وزیر امورخارجه، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شهردار اهواز اعلام کرده، رئیس‌جمهور در آینده‌ای نزدیک به اهواز سفر می‌کند، گفت: شهردار اهواز و وزیر کشور هر دو راست‌گو هستند و ان‌شاالله این سفر انجام می‌شود.

شریعتمداری در پاسخ به سوالی درباره دستور رئیس‌جمهور در خصوص برخورد با ویژه‌خواران، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم از ابتدا درباره حفظ سلامت اداری در بدنه دولت تاکید داشته و از این رو از همان ابتدا ستاد اجرایی به دستور رئیس‌جمهور تشکیل شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در خصوص دلیل دستور رئیس‌جمهور برای برخورد با ویژه‌خواران، تصریح کرد: طی ماه‌های گذشته سوءاستفاده‌هایی صورت گرفته بود و زنگ خطر به صدا در آمد و لذا رئیس‌جمهور این دستور را صادر کرد.

انتهای خبر