اعتراض به لغو پروزاهای فرودگاه بین المللی تبریز در جلسه علنی مجلس

لغو مکرر پروازهای فرودگاه بین المللی تبریز باعث اعتراض کتبی نمایندگان آذربایجان شرقی و غربی در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز شد. به گزارش اعتدال پرس، از دو هفته قبل بود که به دنبال آلودگی هوای کلانشهر تبریز و عدم وجود دستگاه آر وی آر در فرودگاه بین المللی تبریز تعدادی از […]

image_pdfimage_print

لغو مکرر پروازهای فرودگاه بین المللی تبریز باعث اعتراض کتبی نمایندگان آذربایجان شرقی و غربی در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز شد.

به گزارش اعتدال پرس، از دو هفته قبل بود که به دنبال آلودگی هوای کلانشهر تبریز و عدم وجود دستگاه آر وی آر در فرودگاه بین المللی تبریز تعدادی از پروازهای این فرودگاه لغو می شد.

لغو مکرر پروازهای این فرودگاه بین المللی باعث اعتراض کتبی نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز شد.

بر اساس این گزارش، فرهنگی، پزشکیان، سعیدی، رحمانی، منادی و قره سید نمایندگان مردم شهرهای تبریز، آذرشهر و اسکو، مددی نماینده مردم میانه، شیری نماینده مردم هشترود، حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفا و دهقانی نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شوراس اسلامی امروز طی تذکر کتبی به وزیر راه و شهرسازی ضرورت تامین امکانات مورد نیاز فرودگاه بین المللی تبریز و جلوگیری از لغو مکرر پروازها و سرگردانی مسافران ار خواستار شدند.

همچنین دو تن از نمایندگان استان آذربایجان غربی، (قاضی پور و فتاحی، نمایندگان مردم ارومیه) نیز با تاکید بر ضرورت حل مشکلات فرودگاه بین المللی تبریز خواستار توجه جدی وزیر راه و شهرسازی شدند.

انتهای خبر