تاریخ و جزئیات ثبت نام کاندیداهای شورای شهر از زبان رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی زمان و نحوه ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.     به گزارش اعتدال پرس ، محمدعلی نصرتی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: داوطلبان شرکت در این انتخابات می‌توانند از روز دوشنبه ۲۶/۱/۱۳۹۲ تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱/۲/۱۳۹۲ […]

image_pdfimage_print

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی زمان و نحوه ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.

 

 

به گزارش اعتدال پرس ، محمدعلی نصرتی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: داوطلبان شرکت در این انتخابات می‌توانند از روز دوشنبه ۲۶/۱/۱۳۹۲ تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱/۲/۱۳۹۲ با مراجعه به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: به منظور تسهیل امور ثبت‌نام در انتخابات شوراها، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی از روز شنبه ۲۴/۱/۱۳۹۲ تا پایان مهلت ثبت‌نام، آماده پیش‌ثبت‌نام می‌باشد و لازم است داوطلبان با دریافت شماره رهگیری از دفاتر مزبور، از تاریخ ۲۶/۱/۱۳۹۲ شخصاً با در دست داشتن اصل مدارک و شماره رهگیری به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه و ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام را به این شرح اعلام کرد: اصل شناسنامه عکس‌دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عکس جدید ۳*۴، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده ۲۸ قانون و اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر.

انتهای خبر