علت تعویق در پخش گفت وگوی تلویزیونی روحانی/نامه ضرغامی به شورای نظارت + اخبار تکمیلی

گفت وگوی تلویزیونی دکتر روحانی با مردم که قرار بود امشب بعد از خبر سراسری 21 از شبکه اول سیما پخش شود، با تاخیر پخش شد. خبرگزاری دولتی ایرنا هم در خبری مدعی شده است که، رئیس صداوسیما اجازه پخش این گفت وگو را نداده است. خبرگزاری تسنیم به نقل از برخی منابع خبری می […]

image_pdfimage_print

گفت وگوی تلویزیونی دکتر روحانی با مردم که قرار بود امشب بعد از خبر سراسری 21 از شبکه اول سیما پخش شود، با تاخیر پخش شد.

خبرگزاری دولتی ایرنا هم در خبری مدعی شده است که، رئیس صداوسیما اجازه پخش این گفت وگو را نداده است.

خبرگزاری تسنیم به نقل از برخی منابع خبری می گوید: برخی چهره های نزدیک به دولت خواستار چینش مجری ها و سوالات توسط خود دولت به سیاق گفت وگوی تلویزیونی پیشین رئیس جمهور بودند.

همچنین یک منبع مطلع به خبرگزاری تسنیم گفت: روز قبل از مصاحبه رئیس جمهور، روحانی نژاد از سوی دفتر رئیس جمهور انتخاب می شود اما در اخرین دقایق منتهی به آغاز مصاحبه، ریاست جمهوری اصرار می کند که خانم پوریامین هم به عنوان مجری در مصاحبه حضور داشته باشد و این اقدام بدون هماهنگی قبلی با سازمان صدا و سیما انجام گرفته بود.

وی افزود: اصرار نهاد ریاست جمهوری بر انتخاب مجری توسط این نهاد، موجب شد که گفت وگوی زنده تلویزیونی در ساعت مقرر پخش نشده و به تعویق بیفتد. پس از دقایقی، صداوسیما می پذیرد که خانم پوریامین نیز در کنار آقای روحانی نژاد به عنوان مجریان برنامه حضور داشته باشند.

در پی تاخیر در پخش مصاحبه زنده رییس جمهور صورت گرفت؛

نامه ضرغامی به شورای نظارت درباره انتخاب مجری توسط روسای قوا

به دنبال تاخیر در پخش مصاحبه زنده حسن روحانی رئیس جمهور ،رئیس سازمان صداوسیما در نامه ای به شورای نظارت خواستار تعیین تکلیف درباره انتخاب مجری توسط روسای قوا شد.

نامه ضرغامی به شورای نظارت درباره انتخاب مجری توسط روسای قوابه گزارش مشرق، به دنبال تاخیر در پخش مصاحبه زنده حسن روحانی رئیس جمهور ،رئیس سازمان صداوسیما در نامه ای به شورای نظارت خواستار تعیین تکلیف در مورد انتخاب مجری توسط روسای قوا شد.

متن کامل نامه به این شرح است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی

رئیس محترم شورای نظارت بر سازمان صداوسیما

با سلام

احتراما؛ با توجه به اهمیت تاخیری که در شروع مصاحبه زنده تلویزیونی رئیس جمهور محترم پیش آمد؛ خواهشمند است در مورد انتخاب مجری توسط روسای محترم قوا، و امتناع از پذیرش وظیفه قانونی و حرفه‌ای رسانه ملی اظهارنظر نمائید.

از خداوند متعال موفقیت جنابعالی را خواهانم.

با تشکر

سیدعزت الله ضرغامی

منبع: فارس
انتهای خبر