نظر اسفندیار مشایی در خصوص حجت الاسلام بجانی مسئول انصار حزب الله تبریز

به گزارش اعتدال پرس به نقل ازپایگاه انصار تبریز، سایت امتداد مهر وابسته به جریان مشایی در تکریم مشایی و کوته فکری مخالفینش بصورت ظرافت کارانه ای نوشت:  سال ۱۳۹۰ که مقطع شروع حملات بی رحمانه مخالفین مهندس مشایی بشمار می رود یکی از علمای دیار آذربایجان مهندس مشایی را با کسروی مقایسه کرده و […]

image_pdfimage_print
به گزارش اعتدال پرس به نقل ازپایگاه انصار تبریز، سایت امتداد مهر وابسته به جریان مشایی در تکریم مشایی و کوته فکری مخالفینش بصورت ظرافت کارانه ای نوشت:  سال ۱۳۹۰ که مقطع شروع حملات بی رحمانه مخالفین مهندس مشایی بشمار می رود یکی از علمای دیار آذربایجان مهندس مشایی را با کسروی مقایسه کرده و بصورت تلویحی ایشان را تهدید به ترور مشابه کسروی کرد.

وقتی خبر مخالفت این روحانی محترم به اطلاع مهندس مشایی رسید ایشان با طمأنینه و آرامش خاصی گفتند: «این روحانی محترم معذور است؛ چرا که ایشان با شناختی که از رسانه های مخالف نسبت به بنده پیدا کرده است افکار مرا مطابق با افکار کسروی می داند و بحال جامعه اسلامی مضر ارزیابی می کند و در نتیجه برخورد با من را وظیفه دینی خود می داند. غیرت دینی ایشان قابل تحسین است و امثال ایشان بخاطر غیرت دینی با بنده مخالفت می کنند. تنها اشکالی که بر وی می توانم وارد کنم این است که به شنیده ها اکتفا کرده و سخنان مرا هیچ وقت نشنیده اند و رسانه ها از بنده تصویری خلاف آنچه که هستم، ساخته اند.»
اشاره : حجت الاسلام روح الله بجانی مسئول انصار حزب الله تبریز می باشد وی در دوره انتخاباتی ۸۴ و ۸۸ ریاست ستاد انتخاباتی شهرستان تبریز دکتر احمدی نژاد را بر عهده داشته است. ولی عدم سازش وی با عوامل مافیایی با عث شد که مدیران دولتی از وی که ریاست ستاد انتخاباتی  آن دولت را بر عهده داشته است شکایت کرده و موجب محکومیت در دادگاه ذی صلاح گردد. این در حالی بوده است که رییس جمهور گفته بود فریاد بکشید تا من رییس جمهور بشنوم . ولی تنها چیزی که این روحانی عایدش شده بود محکومیت ها با شکایت مدیران ، بی مهری های فراوان ، تخریب ها و تحریم های فلج کننده بوده است.
انتهای خبر