اولین انتصاب مدیران احمدی نژادی در دولت یازدهم / فرماندار سابق، مدیرکل جدید امنیتی و انتظامی استانداری شد

استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل جدید امنیتی و انتظامی استانداری و دو مشاور جدید خود را منصوب کرد. به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده در نشست شورای اداری استان که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، رؤسای سازمان‌ها و فرمانداران استان آذربایجان شرقی تشکیل شد، محمود چمنی را به عنوان مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل جدید امنیتی و انتظامی استانداری و دو مشاور جدید خود را منصوب کرد.

به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده در نشست شورای اداری استان که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، رؤسای سازمان‌ها و فرمانداران استان آذربایجان شرقی تشکیل شد، محمود چمنی را به عنوان مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی معرفی کرد.

چمنی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی است و از ابتدای دولت احمدی نژاد، فرماندار شهرستانهای هریس و مرند  بوده و تا یک ماه قبل نیز به عنوان فرماندار تبریز فعالیت میکرد.

محمود چمنی از نظر فکری و تعلقات سیاسی به اردوگاه اصولگرایان تعلق دارد و انتصاب وی با واکنش اعتراضی نیروهای اصلاح طلب و حامیان گفتمان دولت تدبیر و امید رو به رو شده است.

عملکرد چمنی در برگزاری انتخابات مجلس هشتم(به عنوان فرماندار مرند) و مجلس نهم و انتخابات چهارمین دوره شورای شهر در تبریز، که با چالش های فراوان و اعتراضات متعدد کاندیداهای شرکت کننده همراه بود، از جمله نقاط ضعف عمده کارنامه مدیریتی وی محسوب می شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در احکام  جداگانه ای ، سید حجت کبیری را به عنوان مشاور خود و محسن ایران‌زاد را به عنوان دبیر شورای مشاوران استاندار منصوب کرد.

 

انتهای خبر