بی‌تدبیری در توزیع سبد کالا به ضرر دولت تدبیر و امید تمام شد/ امیدوارم دولت تجدید نظر کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بی‌تدبیری در توزیع و عدم شناخت درست از جامعه هدف را از جمله مشکلات توزیع سبد کالا عنوان کرد. به گزارش اعتدال پرس، ارسلان فتحی‌پور نماینده مردم کلیبر و رئیس کمیسیون اقتصادی خانه ملت درباره شیوه‌های توزیع سبد کالا گفت: درباره شرایطی که در توزیع سبد کالا ایجاد شد که آقای […]

image_pdfimage_print

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بی‌تدبیری در توزیع و عدم شناخت درست از جامعه هدف را از جمله مشکلات توزیع سبد کالا عنوان کرد.

به گزارش اعتدال پرس، ارسلان فتحی‌پور نماینده مردم کلیبر و رئیس کمیسیون اقتصادی خانه ملت درباره شیوه‌های توزیع سبد کالا گفت: درباره شرایطی که در توزیع سبد کالا ایجاد شد که آقای لاریجانی نیز تذکری پیرامون آن دادند باید مواردی را مدنظر قرار داد.

وی اضافه کرد: در توزیع  بی‌تدبیری‌هایی صورت گرفت که نیت  آقای رئیس جمهور هم وقوع چنین  شرایطی نبود اما با اتفاقاتی که  افتاد  نارضایتی‌ها بیشتر شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس  روش توزیع و جامعه هدف برای  دریافت سبد کالا را ازجمله اشکالات  موجود در این زمینه برشمرد و اضافه  کرد: بی‌عدالتی‌هایی در این زمینه  رخ  داد که امیدواریم دولت در آن  تجدید نظر کند.

فتحی‌پور ادامه داد: عامل  بی‌تدبیری‌ها همان کسانی هستند  که اینگونه سبد کالا را توزیع کردند،  آنها باید هوشیار می‌بودند تا جامعه  هدف برای دریافت سبد به درستی  شناخته شود.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه  باید تدبیری می‌شد تا نیازمندان  واقعی سبد کالا دریافت کنند،  خاطرنشان کرد: در یک جا کارگر  نمی‌گیرد اما سرکارگر می‌گیرد، در  یک اداره مسئول یک بخش سبد  می‌گیرد اما آبدارچی آنجا از دریافت  سبد کالا محروم است که همین  موضوع اشکلات و در نتیجه  نارضایتی‌هایی را پدید آورده است و  در نهایت هم این مباحث به ضرر دولت تدبیر و امید است.

انتهای خبر