فرماندار هشترود مشخص شد/ آخرین خبرها از تغییر فرمانداران استان

روند پرشتاب تغییرات مدیریتی استان این روزها به شهرستان ها رسیده و سرنوشت فرمانداریهای استان در حال نهایی شدن است. شنیده های اعتدال پرس حاکی است، در دومین گام از تغییر فرماندران، حسن مستفید از مسئولان ستاد شهرستان روحانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان هشترود معرفی شده و در چند روز  آینده  با صدور حکمش […]

image_pdfimage_print

روند پرشتاب تغییرات مدیریتی استان این روزها به شهرستان ها رسیده و سرنوشت فرمانداریهای استان در حال نهایی شدن است.

شنیده های اعتدال پرس حاکی است، در دومین گام از تغییر فرماندران، حسن مستفید از مسئولان ستاد شهرستان روحانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان هشترود معرفی شده و در چند روز  آینده  با صدور حکمش توسط وزیر کشور معارفه خواهد شد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از منابع موثق، پرونده بیشتر فرمانداران استان تکمیل شده و در روزهای آینده شاهد معرفی فرمانداران جدید خواهیم بود وبر این اساس و بعد از تعیین تکلیف تبریز، دومین فرماندار استان نیز مشخص شده و به زودی مراسم تودیع علی نجاری و معارفه حسن مستفید فرمانداران جدید و قدیم  شهرستان هشترود برگزار خواهد شد.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، فرمانداران میانه، مرند، بناب، کلیبر، ورزقان، سراب، چاراویماق و هریس از جمله فرماندارانی هستند که تغییر آنها قطعی شده و بزودی احکام نفرات منتخب جایگزین صادر خواهد شد.

آشنایی با فرماندار آینده هشترود: 

مستفید متولد سال  ۱۳۴۶ در شهرستان سراIMG_0099ب ، کارشناس مدیریت دولتی و  دارای سابقه حضور در جبهه های حق علیه باطل به مدت ۵۷ماه میباشد.

ضمنا وی ریاست ستاد دکتر حسن روحانی در شهرستان سراب را بر عهده داشت .

 سوابق مدیریتی و اجرایی :

بخشدار مرکزی مراغه : از سال ۷۷ تا ۸۳

معاون فرماندار سراب : از سال ۸۳ تا ۸۵

کارشناس امور شوراها :  از سال ۸۵ تا ۸۶

قائم مقام شهردار سراب :  از سال ۸۶ تا ۸۸

مستفید از سال ۸۸ نیز به عنوان کارشناس مسول خدمات شهری در شهرداری سراب فعالیت میکند .

انتهای خبر