استعفاء ناگهانی شهردار جدید ورزقان/ سنگ اندازیها شهردار جوان را تسلیم کرد

کامران رحمتی جوان نخبه ای که دو ماه پیش به عنوان شهردار ورزقان انتخاب و شروع بکار کرده بود، با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به مردم ورزقان استعفای خود از مسئولیت شهرداری این شهر را اعلام کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از شهرداری ورزقان، متن استعفای رحمتی به شرح زیر است: مردم […]

image_pdfimage_print

کامران رحمتی جوان نخبه ای که دو ماه پیش به عنوان شهردار ورزقان انتخاب و شروع بکار کرده بود، با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به مردم ورزقان استعفای خود از مسئولیت شهرداری این شهر را اعلام کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از شهرداری ورزقان، متن استعفای رحمتی به شرح زیر است:

مردم شریف و صبور ورزقان

آمده بودم برای همراهی و همیاری ، آمده بودم تا به رنجوری شما مرحمی باشم ، ورزقان را بیش از همیشه و همه جا دوست می دارم ، ورزقان ؛ استواری ، صبوری ، دلیری ، ایثار ، تحمل و دردمندی را یک جا در خود نهفته دارد ، ده ها سال است که دین خویش به این مرز و بوم ادا کرده ، و در این دوران نوبت ادای دین ما فرزندان آذربایجان بود تا کمر همت به خدمت مردان و زنان این شهر ببندیم و آستین ها برای احیای دوباره هویت تاریخی ، فرهنگی و جایگاه رفیع ورزقانی برداریم که توأمان زادگاه و خاستگاه بزرگانی چون علامه جعفری ها ، پسیان ها ، آخوندی ها ، میزاطاهرها ، ستارخان ها و دلیران مشروطه ساز است ، سرزمین طلایی و قطب کشاورزی و صنعت و معدن آذربایجان.

خادمی شهری درد کشیده از جور زمان و بی مهری زمینیان را بر خود تکلیفی تام می پنداشتم تا دست در دست مردان و زنان و جوانان بلندهمتش ، ورزقان دردمند را دوباره بلندآوازه کنم و به نگین آذربایجان و مهد توسعه و پیشرفت بدل سازم.

دریغ که برخی ناهماهنگی ها و سنگ اندازی های روزها و ماه های اخیر که از سوی به ظاهر حامیان شورایی و دیگر مسوولان محلی زمینه ساز دلسردی اینجانب و تیم کاری را فراهم آورد و علی رغم تلاش ها و صبوری های بسیار ، راهی و چاره ای جز کناره گیری و استعفا از مسوولیت شهرداری به عنوان امانت مردم شریف ورزقان باقی نماند.

بر همین اساس ضمن عذرخواهی و پوزش از مردم شریف ورزقان ، اینجانب به دلیل ناهماهنگی ها و سنگ اندازی های غیرمسوولانه برخی افراد به ظاهر مسوول استعفای خود را از سمت شهرداری ورزقان اعلام می دارم.

کامران رحمتی

خادم بی ادعای شما

انتهای خبر