تغییرات جدید در زیر مجموعه دستگاههای اجرایی استان

در ادامه روند تغییرات مدیریتی دستگاههای اجرایی در دولت جدید، این هفته نیز چند انتصاب جدید در سطح معاونین ادارات استان به وقوع پیوسته است. به گزارش اعتدال پرس، پاشائی مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی دو ماه بعد از انتصاب خود در این سمت، تغییرات اساسی در آموزش وپرورش را آغاز کرد و طی […]

image_pdfimage_print

در ادامه روند تغییرات مدیریتی دستگاههای اجرایی در دولت جدید، این هفته نیز چند انتصاب جدید در سطح معاونین ادارات استان به وقوع پیوسته است.

به گزارش اعتدال پرس، پاشائی مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی دو ماه بعد از انتصاب خود در این سمت، تغییرات اساسی در آموزش وپرورش را آغاز کرد و طی حکمی محمد شاطریان را جایگزین ناهید خداداد لشگری در معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرد.

جعفر پاشایی در مراسم معارفه و تکریم معاون آموزش ابتدایی جدید و قبلی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهیدان والامقام و تبریک حضور حماسی و پرشور و نشاط ملت غیور ایران به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان استان در راهپیمایی با شکوه یوم ا… ۲۲بهمن گفت: همه باید احساس مسئولیت نماییم تا تارموئی از نظام جمهوری اسلامی ایران کم نگردد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کار و تلاش در عرصه تعلیم و تربیت را یک فرصت و نوعی عبادت دانست و گفت: قطعا خداوند نتیجه عمل کسانی را که در جهت علم و دانش و تربیت انسانها تلاش می نمایند در عالی ترین درجه عطا خواهد نمود.

وی با اشاره به تنوع و پیچیدگی و همکاری تمامی بخش ها و همکاران تلاشگر آموزش ابتدایی خاطر نشان ساخت با برنامه ریزی کارشناسانه، علمی و تعامل گام های موثری در این حوزه برداشته خواهد شد.

شاطریان

پاشایی در پایان از زحمات و خدمات سه و نیم ساله سرکار خانم ناهید خدادادلشگری قدردانی نمود و محمد شاطریان را بعنوان معاون جدید آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی کرده و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

گفتنی است محمد شاطریان قبل از این به عنوان رئیس گروه آموزش ابتدایی مشغول به خدمت بود.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی منصوب شد

رسولی

با حکم مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی مهندس عبداله رسولی معاون  جدید محیط طبیعی و تنوع زیستی این اداره کل منصوب گردید.

 در حکم ابلاغی دکتر حمید قاسمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی به آقای عبداله رسولی آمده است: ”با عنایت به تخصص،سوابق و تعهد جنابعالی به عنوان معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل منصوب می شوید امید است در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.”

افزودنی است در این مراسم از تلاشهای ابوالفضل جمالی معاون سابق محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی تقدیر شد.

رئیس جدید پردیس بین المللی دانشگاه (ارس)منصوب شد

رحیمی

با ابلاغ صادره از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز دکتر علیرضا استاد رحیمی به عنوان رئیس شعبه بین المللی دانشگاه (ارس)تعیین شد.

در ابلاغ صادره از سوی دکترمحمدحسین صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز،خطاب به علیرضا استادرحیمی چنین آمده است:
جناب آقای دکتر علیرضا استاد رحیمی،دانشیار محترم دانشکده تغذیه با عنایت به پیشنهاد معاون محترم آموزشی دانشگاه و تعهد و شایستگی هایی که در جنابعالی سراغ دارم بموجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی بعنوان “رئیس شعبه بین المللی دانشگاه (ارس)” منصوب میشوید ، امیدوارم با استفاده از پتانسیلهای منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس و با استعانت از خداوند سبحان و بهره مندی مناسب از تجارب اساتید و مدیران محترم دانشکده ها و گروههای آموزشی دانشگاه در ارتقاء جایگاه شعبه از نظر کیفیت آموزشی و پژوهشی تلاشهای موثری انجام دهید.

گفتنی است : دکتر علیرضا استاد رحیمی فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی در سال ۱۳۷۲ از دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده و در سال ۱۳۸۰ موفق به اخذ مدرک دکترای تخصصی (Ph.D) تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی تبریزشده است.

دکتر استاد رحیمی بعنوان رئیس کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه، معاون پژوهشی دانشکده بهداشت و تغذیه و مدیر امور پژوهش دانشگاه فعالیت اجرایی داشته است.

پورمحمدی دو معاون جدید دانشگاه تبریز را منصوب کرد

همچنان که سرپرست دانشگاه تبریز پیش از این در مراسم معارفه خود اعلام کرده بود، با انتصاب دو تن از اعضای تیمش، تغییرات در مدیریت این دانشگاه را آغاز کرد.

   دکتر مقدم واحد

دکتر پورمحمدی سرپرست دانشگاه تبریز طی احکامی محمد مقدم‌واحد و حمیدرضا قاسم‌زاده را به ترتیب بعنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز و معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز منصوب کرد.

 دکتر قاسم زاده

پیش از این دکتر محمد مقدم، معاونت تحصیلات تکمیلی و دکتر حمید رضا قاسم زاده، معاونت های اداری مالی و آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز بودند.

یادآور می‌شود قبلا، دکتر رسول محمدرضایی معاونت پشتیبانی و توسعه و دکتر طباطبایی معاونت پژوهشی و فن آوری این دانشگاه را برعهده داشتند.

 

انتهای خبر