وداع یاران تاج الدینی از دولت/ سرپرست جدید کانون پرورش فکری آذربایجان‌شرقی منصوب شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی علی بینش را به عنوان سرپرست این کانون در استان آذربایجان شرقی منصوب کرد. به گزارش اعتدال پرس، وی جانشین حجت‌الاسلام الیاس ابراهیمی شده است که از سال ۱۳۹۰  این مسئولیت را بر عهده گرفته بود. علیرضا حاجیان‌زاده در این حکم ضمن قدردانی از زحمات مدیر […]

image_pdfimage_print

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی علی بینش را به عنوان سرپرست این کانون در استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

به گزارش اعتدال پرس، وی جانشین حجت‌الاسلام الیاس ابراهیمی شده است که از سال ۱۳۹۰  این مسئولیت را بر عهده گرفته بود.

علیرضا حاجیان‌زاده در این حکم ضمن قدردانی از زحمات مدیر سابق از علی بینش خواسته است تا برای کیفیت بخشی به فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون این استان اهتمام لازم را داشته باشد.

بینش متولد سال ۱۳۴۹ دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و مدرس فیلم‌سازی در انجمن سینمای جوان تبریز است و از چند ماه پیش معاونت کانون استان آذربایجان شرقی را بر عهده گرفته بود.

عضویت در شورای تدوین شیوه‌نامه ارزیابی روابط عمومی‌های کانون کشور و داوری جشنواره دست‌های کوچک دعا در سابقه‌ کاری بینش ثبت شده است.

وی در سال ۱۳۸۰ وارد کانون شد و از همان زمان به عنوان کارشناس روابط عمومی کانون این استان فعالیت می‌کرد.

کانون استان آذربایجان شرقی در حال حاضر دارای ۲۸ مرکز فرهنگی، هنری شامل ۲۵ مرکز ثابت، یک مرکزسیار شهری، یک مرکز سیار روستایی و یک کتاب خانه پستی است.

انتهای خبر