یک تغییر دیگر در دولت تدبیر و امید/ سرپرست جدید صندوق مهر استان منصوب شد

موج تغییرات دولت روحانی در آذربایجان شرقی بازهم ادامه یافت و امروز نیز سرپرست جدید صندوق مهر امام رضا(ع) استان آذربایجان‌شرقی طی مراسمی با حضور مدیرعامل این صندوق معرفی شد. به گزارش اعتدال پرس، در این مراسم علیرضا آخوندزاده به عنوان سرپرست جدید صندوق استان آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات و تلاش‌های علی زارعی […]

image_pdfimage_print

موج تغییرات دولت روحانی در آذربایجان شرقی بازهم ادامه یافت و امروز نیز سرپرست جدید صندوق مهر امام رضا(ع) استان آذربایجان‌شرقی طی مراسمی با حضور مدیرعامل این صندوق معرفی شد.

به گزارش اعتدال پرس، در این مراسم علیرضا آخوندزاده به عنوان سرپرست جدید صندوق استان آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات و تلاش‌های علی زارعی مدیر پیشین صندوق استان تقدیر و تشکر صورت گرفت.

 

 

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا در مراسم تودیع و معارفه، به اهداف سال آینده و توجه به تولید انبوه و تشویق به برندسازی و گسترش آن و همچنین روش‌های جذب منابع در آیتم‌های مختلف و گردش کار به همکاران و ایجاد اشتغال پایدار با تولید غیرکارخانه‌ای اشاره و خواستار همکاری کلیه همکاران استان در این زمینه گردید.

علی زارعی مدیر پیشین صندوق آذربایجان شرقی که از سال ۸۸ این سمت را بر عهده داشت، ضمن ارائه آمار و عملکرد صندوق استان از پرداخت ۴۸۳ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه‌های اشتغال، ازدواج و مسکن استان خبر داد.

آخوندزاده پیش از این مدیریت صندوق استان اردبیل را بر عهده داشت .

انتهای خبر