تونی اولیویرا خطاب به فردوسی پور در برنامه نود: می دانم اهل کرمانی و از قهرمان نشدن مس ناراحت!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی که به عنوان مربی تیم قهمان جام حذفی در برنامه نود روز دوشنه ۲۸ ام بهمن ۹۲ حضور یافته بود، با احساسات و طرز شیرینی به سوالات فردوسی پور پاسخ داد و شکست خوردن تیم شهر این مجری را حسابی به رخش کشید! به گزارش اعتدال پرس، تونی اولیویرا در حضورش […]

image_pdfimage_print

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی که به عنوان مربی تیم قهمان جام حذفی در برنامه نود روز دوشنه ۲۸ ام بهمن ۹۲ حضور یافته بود، با احساسات و طرز شیرینی به سوالات فردوسی پور پاسخ داد و شکست خوردن تیم شهر این مجری را حسابی به رخش کشید!

به گزارش اعتدال پرس، تونی اولیویرا در حضورش در برنامه نود بعد از کسب جام قهرمانی جام حذفی گفت: قبل از اینکه صحبت هایم را شروع کنم، جای دارد به طور ویژه از هواداران بی شمار تراکتورسازی تشکر کنم.

وی تأکید کرد: وقتی که برگشتن به تراکتورسازی را قبول کردم، با تمام مشکلات روبرو بودم و از بابت این انتخاب خوشحالم. با زمان کوتاهی که داشتم یک بازی سخت با فولاد برای صعود به فینال برگزار کردیم و جدال فینال با مس نیز که موجبات قهرمانی ما را فراهم آورد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: درست است که در تبریز خانواده ام حضور ندارند اما هواداران و طرفداران تیم که خانواده دوم من هستند، برایم بسیار محبوب هستند و نمی توانم با کلمات در مورد آن ها سخن بگویم.

اولیویرا در رابطه با حرکاتش کنار زمین در طول حضورش در تراکتورسازی تصریح کرد: من قسمت های زیادی از برنامه نود را تماشا کرده ام و دیدن برنامه شما به من تلقین می کند که حرکاتی که شما در برنامه انجام می دهیم، تکرار می کنم.

تمامی این حرکت ها لحظه ای می باشد و همانطور که مشاهده کردید با دیدن آنها خندیدم. هیچ عمدی در انجام آنها صورت نمی گیرد و لحظه ای و بر اساس شرایط بازی می باشد. این چیزها به هیچ وجه مهم نیستند و بعضی از  مربی ها شاید همانند شما (فردوسی پور) حرفه ای باشند.

وی ضمن تأکید به این موضوع که هیچ مربی نمی تواند تمامی بازی هایش را با برد به پایان رساند، اضافه کرد: باخت مقابل نفت تهران ما را حریص کرده است تا بیشتر برنده شویم. من از باخت های تیمم نکات زیادی برای جبران ضعف های تیمم دریافت می کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی که با پخش تصاویر مختلف از دوران مختلف زندگیش بسیار ذوق زده و احساساتی شد، و به شکلی جالب همراه با حرکاتی جالب در مورد آنها توضیحاتی داد. وی همچنین قهرمانی تیمش در فینال جام حذفی و پیروزی مقابل مس کرمان را به رخ عادل فردوسی پور که اصالتاً اهل کرمان است، کشید و گفت: می دانم از قهرمانی تراکتور ناراحت هستی!

تونی اولیویرا با بیان اینکه با قهرمانی در جام حذفی کارمان تمام نشده است، اذعان داشت: ما سه امتحان داشته ایم که خوشبختانه توانسته ایم در جام حذفی قهرمان شویم و سهمیه مستقیم آسیایی را کسب کنیم. به بازیکنانم پیغام داده ام که هنوز در میانه راه هستیم و ما باید شهر تبریز را در آسیا هم بیش از پیش مطرح کنیم.

وی در رابطه با لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا اظهار کرد: اگر هر سه حریف ما با بازیکنان کشورهای خودشان بازی کنند من با ضرس قاطع می گفتم که تراکتور صعود خواهد کرد ولی متاسفانه سطح مالی تیم های ما با حریفانمان بسیار متفاوت است. بازیکنی مثل آساموآ ژیان قراردادهای هنگفتی دارند ولی اینها باعث نمی شود نا امید شویم. سه بازیکن قرضی برای لیگ قهرمانان خواهیم گرفت و بعد از بازی با راه آهن برای رقابت با الاتحاد آماده خواهیم شد. ما پشتوانه ای به نام هوادارا داریم که ۱۶۰۰ کیلومتر مسیر طی کردند تا از تیمشان در کرمان حمایت کنند.

اولیویرا از ارتباط عمیقش با کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و اضافه کرد: فوتبال ایران از اسطوره هایی مثل علی کریمی و علی دایی بی بهره است و کاری که سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران انجام می دهد، خوب است و امیدوارم بتواند بازیکنان خوبی را به تیم ملی بیاورد.

انتهای خبر