سکان‌دار جدید سراب منصوب شد/ آغاز دور جدید معرفی فرمانداران از فردا + آخرین لیست تغییر فرمانداران استان

وزیر کشور با امضاء حکم انتصاب چند تن دیگر از فرمانداران جدید آذربایجان شرقی، سری جدید لیست تغییرات فرمانداری های استان را جهت ابلاغ و معرفی به دفتر استاندار ارسال کرد. به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده پس از چند روز وقفه در معرفی فرمانداران استان آذربایجان شرقی، فردا شنبه با سفر به شهرستان سراب و […]

image_pdfimage_print

وزیر کشور با امضاء حکم انتصاب چند تن دیگر از فرمانداران جدید آذربایجان شرقی، سری جدید لیست تغییرات فرمانداری های استان را جهت ابلاغ و معرفی به دفتر استاندار ارسال کرد.

به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده پس از چند روز وقفه در معرفی فرمانداران استان آذربایجان شرقی، فردا شنبه با سفر به شهرستان سراب و شرکت در شورای اداری این شهرستان محمد عابدی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان سراب معرفی و از خدمات مسعود سعادتی در سمت فرمانداری این شهرستان قدردانی می‌کند.

عابدی متولد سال ۱۳۴۴در شهر مقدس قم ، تحصیلات راهنمایی و دبیرستان را در شهرستان خوی گذرانده و با قبولی در دانشگاه تبریز به این شهرستان مهاجرت نموده است .

عابدی از مدیران اصلاح طلب قدیمی و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی جغرافیا و کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری میباشد و در حال حاضر به عنوان  کارشناس مطالعات سیاسی و دانشجویی استانداری آذربایجان‌شرقی مشغول به خدمت میباشد .

درچارچوب تغییرات مدیریتی استان تاکنون فرماندارن جدید تبریز، ورزقان ، جلفا، مرند، مراغه ِ میانه و هریس معرفی و مشغول به کار شدند و فرماندار سابق اهر هم ابقا شده است .

پیش بینی می شود باقی مانده فرماندارن استان از جمله فرماندارن بناب ، شبستر، آذرشهر، خداآفرین  ، کلیبر،  چاراویماق، عجب شیر و هشترود  نیز تا پایان سال، مشمول تغییرات دولت تدبیر و امید شوند.

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی پیش از این یکی از معیارهای دولت دکتر روحانی در انتخاب فرمانداران، داشتن تجربه و سابقه لازم در مجموعه وزارت کشور اعلام کرده بود.

سوابق ومسئولیتهای اجرایی محمد عابدی:عابدی  سراب

– بخشدار مرکزی شهرستان مشکین‌شهر

– معاون فرماندار شهرستان مشکین‌شهر

– معاون فرماندار شبستر

– معاون فرماندار شهرستان اهر

– فرماندار شهرستان چالدران ( دولت اصلاحات )

– مشاور استاندار آذربایجان‌‌غربی

– رئیس روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی

حامیان دولت تدبیر وامید در شهرستان سراب از انتصاب محمد عابدی به سمت فرماندار این شهرستان اعلام رضایت کرده اند.

به نوشته یکی از سایتهای متعلق به ستاد روحانی در استان(این)، محمد عابدی یکی از سه گزینه پیشنهادی حامیان دولت تدبیر امید شهرستان بناب به استاندار محترم برای فرمانداری شهرستان بناب بود که با سنگ اندازی و بی تدبیری تمامیت خواهان فعال در این شهرستان و فشار به مدیران ارشد استان از انتصاب ایشان به این سمت  جلوگیری کردند .

این سایت که از جمله منتقدان انتصابات دکتر جبارزاده و دولت در استان است، همچنین افزوده است: پیش از این استاند‌ار آذربایجان‌شرقی از ۲۱ فرماندار استان، ۵ فرماندار اصلاح طلب  رحیم شهرتی‌فر( فرماندار تبریز)، تقی کرمی ( فرماندار ویژه شهرستان مرند )،زاهد محمودی  (فرماندار شهرستان جلفا )، ظفر محمدی ( فرماندار ویژه مراغه )،مرتضی علیخوانی (فرماندار شهرستان اسکو) و ۲ فرماندار نزدیک به اصولگرایان: حسن یحیوی  (فرماندار هریس)، علی وفادار ( فرماندار ورزقان)،  و یک فرماندار اصولگرا یعنی اسماعیل حیدری آزاد را به عنوان (فرماندار ویژه شهرستان میانه) معرفی کرده و یک اصولگرای دیگر یعنی رضا صدیقی (فرماندار شهرستان اهر ) را در سمت خود ابقا کرده است.

 

انتهای خبر