اختلاف شدید نمایندگان اردبیل بر سر انتصاب مدیرعامل شرکت دشت مغان/ استعفای نماینده پارس‌آباد از مجمع نمایندگان اردبیل

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: به دلیل غیرقانونی بودن فعالیت مجمع در دوره اخیر و برخی اقدامات نامناسب، بنده استعفای خودم را از حضور در مجمع نمایندگان استان اردبیل اعلام کردم. به گزارش اعتدال پرس، حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنده به تنهایی در […]

image_pdfimage_print

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: به دلیل غیرقانونی بودن فعالیت مجمع در دوره اخیر و برخی اقدامات نامناسب، بنده استعفای خودم را از حضور در مجمع نمایندگان استان اردبیل اعلام کردم.

به گزارش اعتدال پرس، حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنده به تنهایی در روزهای آینده با رئیس جمهور ملاقاتی را انجام خواهم داد و کلیاتی از وضعیت استان و منطقه پارس‌آباد و بیله‌سوار ارائه خواهم کرد تا دستور ویژه‌ای را برای حل مشکلات و نارسایی‌های احتمالی بگیرم.

وی تصریح کرد‌: بنده مطلع شدم که دیروز بیانیه‌ای در نماز جمعه اردبیل علیه تعدادی از نمایندگان و مدیر‌عامل جدید کشت و صنعت مغان منتشر کرده‌اند و بنده را نیز معامله‌گر معرفی کرده‌اند که باید بگویم در پشت پرده صدور این بیانیه دو تن از نمایندگان استان حضور دارند که به دلیل نرسیدن به اهدافشان سعی می‌کنند به هر شکل ممکن در انتخاب مدیرانی که گزینه‌های آنها ناکام مانده است کارشنکی کرده و فشاری وارد کنند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در حال حاضر مجمع نمایندگان استان دارای دو طیف و گروه چهار نفره در مقابل سه نماینده دیگر روبروی هم ایستاده‌اند و حاضر نیستند کوچکترین باجی را به طرف مقابل در انتخاب و انتصاب مدیران بدهند و بنده به صراحت اعلام کردم که به هیچ نماینده‌ای اجازه نخواهم داد تا در گزینش و انتخاب مدیران و فرمانداران شهرستان بیله‌سوار و پارس‌آباد دخالت کنند.

برومند در مورد گزینه انتخاب مدیر‌عامل کشت و صنعت مغان نیز گفت: چهار نفر از نمایندگان استان اردبیل موافق این حرکت بودند و سعی کردیم هر چه سریع‌تر با انتخاب مدیری شایسته و توانمند به وضعیت نابسامان این بنگاه اقتصادی پایان دهیم و تلاش ما بر این است که در این زمینه اقدامات مورد پسند مردم انجام شود.

خبرگزاری فارس: استعفای نماینده پارس‌آباد از مجمع نمایندگان اردبیلوی خاطرنشان کرد: از مدت‌ها پیش تعدادی از نمایندگان سعی می‌کردند برای کشت و صنعت مغان گزینه‌هایی را معرف کنند اما بنده در مقابل آنها ایستادم و خطاب به آنها اعلام کردم که اگر شما دلسوز بودید برای پروژه عظیم خداآفرین که 200 هزار هکتار از اراضی منطقه را تحت پوشش می‌برد اقدامی صریح و عاجل انجام می‌دادید نه اینکه بخواهید در انتخاب مدیر‌عامل کشت و صنعت مغان دخالت کرده و گزینه خودتان را معرفی کنید.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با اذعان به آغاز جنگ زرگری بین نمایندگان در موضوعات مختلف، ادامه داد: در قضیه پتروشیمی نیز چهار نماینده استان مسائل را به سرعت پیگیری می‌کنند در حالی که سه نفر دیگر فقط به دنبال کارشکنی بوده و درصدد تضعیف این موضوع هستند در حالی که قرار است از طریق بانک ملی به زودی مشکلات پیش‌رو با پرداخت تسهیلات به پتروشیمی اردبیل انجام شود.

برومند عنوان کرد: همانگونه که بنده به خود اجازه نمی‌دهم در گزینش و انتخاب مدیران شهرستان اردبیل دخالت کنم نباید نمایندگان مرکز استان به خود اجازه دهند که در انتخاب مدیران شهرستانی غیر از حوزه انتخایبه خود ورود پیدا کرده و در این زمینه خواسته خود را محقق کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل پایان یافتن وقت مجمع و برخی اقدامات نامناسب از سوی مجمع از حضور در آن استعفا دادم و حاضر به حضور در جلسات آن نیستم، گفت: بنده تنها نماینده‌ای هستم که شفاف و روشن دیدگاه‌هایم را به استاندار اردبیل اعلام می‌کنم و حاضر نیستم فرماندار تحمیلی بپذیرم بلکه یقیناً با نظر بنده در روزهای آینده فرماندار پارس‌آباد و بیله‌سوار انتخاب و معرفی خواهد شد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: بنده از رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌های فعال استان که در انعکاس واقعیت‌ها و اطلاع‌رسانی شفاف ورود خوبی داشته‌اند قدردانی می‌کنم و امیدوارم به این رسالت خود بیش از هر زمان دیگر بهتر و شایسته عمل کنند.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921210000303#sthash.1ubxFBel.dpuf

انتهای خبر