انتصاب سرپرست جدید بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی / موج بی ثباتی مدیریتی با انتخاب ۶ رئیس طی ۳ سال در بانک تعاون

مدیریت بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی برای ششمین بار طی ۳ سال گذشته بازهم دستخوش تغییر شد تا رکورد متزلزل ترین مدیریت را به نام خود ثبت کند. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، موج برکناری مدیران دولت دهم در حالی سراغ بانک توسعه تعاون استان رفت که این بانک تخصصی بخش اشتغال و تعاون، پیش از این […]

image_pdfimage_print

مدیریت بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی برای ششمین بار طی ۳ سال گذشته بازهم دستخوش تغییر شد تا رکورد متزلزل ترین مدیریت را به نام خود ثبت کند.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، موج برکناری مدیران دولت دهم در حالی سراغ بانک توسعه تعاون استان رفت که این بانک تخصصی بخش اشتغال و تعاون، پیش از این نیز با موج بی ثباتی مدیریتی مواجه بود.

” غفور اصغر رضایی” امروز با حکم مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور به عنوان سرپرست جدید اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی معرفی شد تا وی ششمین سرپرستی باشد که در ۳ سال گذشته بر صندلی ریاست این بانک تکیه می زند.  

محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، با تقدیر از تلاش های یونس کلانتری رئیس سابق اداره شعب بانک توسعه تعاون، برای رضایی سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.
این گزارش حاکی است، غفور اصغر رضایی در حالی عهده دار مسئولیت اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی می شود که پیش از این به عنوان مدیر اعتبارات بانک توسعه تعاون کشور مشغول فعالیت بود و پیش از کلانتری نیز در آذربایجان شرقی رئیس اداره شعب این بانک بود.

گزارش اختصاصی اعتدال پرس حاکی است، سیر انتصابات ۳ سال اخیر بانک توسعه تعاون استان به شرح زیر است: 

۱- پورعزیزی سرپرست جدید بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی معرفی شد۸۹/۱۰/۰۴ –

۲- پرویز صادقی گیلانده به عنوان رئیس جدید اداره شعب بانک توسعه تعاون معرفی شد۱۳۸۹/۱۱/۱۱  –

۳- علی‌اکبر بالاگر به سمت مدیر امور شعب استان آذربایجان‌شرقی منصوب شد. ۹۰/۰۹/۱۰

 ۴- غفور اصغررضایی به عنوان سرپرست جدید بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی معرفی شد. ۳ آبان ۹۱

۵- یونس کلانتری رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون شد – تیر ۱۳۹۲

۶- غفور اصغر رضایی سرپرست جدید بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی شد.  ۱۵ اسفند ۱۳۹۲

انتهای خبر