خبر فوری+خبرتکمیلی/حکم مدیرکل جدید بهزیستی صادر شد

با گذشت ۲ ماه از تودیع ریاست سابق بهزیستی آذربایجان شرقی ، بالاخره حکم مدیرکل جدید این سازمان صادر شد. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، همانطور که در خبرهای چندماه پیش اعتدال پرس اطلاع رسانی شده بود( این خبر) و  (این گزارش)،  سرانجام با حکم رئیس سازمان بهزیستی کشور، محسن ارشدزاده به عنوان مدیرکل بهزیستی استان منصوب شد. […]

image_pdfimage_print

با گذشت ۲ ماه از تودیع ریاست سابق بهزیستی آذربایجان شرقی ، بالاخره حکم مدیرکل جدید این سازمان صادر شد.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، همانطور که در خبرهای چندماه پیش اعتدال پرس اطلاع رسانی شده بود( این خبر) و  (این گزارش  سرانجام با حکم رئیس سازمان بهزیستی کشور، محسن ارشدزاده به عنوان مدیرکل بهزیستی استان منصوب شد.

ارشدزاده از مدیران باسابقه این مجموعه بوده و کارشناس اشتغال معلولین، معاون اجتماعی و سرپرست سابق بهزیستی آذربایجان شرقی از سوابق وی به شمار می رود.

گفتنی است مراسم معارفه ارشدزاده فردا دوشنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور دکتر رحیمی شیخ معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور و استاندار برگزار می شود.

پیش از این دکتر صادقی مدیرکل بهزیستی استان بود که بعد از حواشی بوجود آمده و اعتراضات داخلی، از این سمت کنار گذاشته شد و محبی معاون پشتیبانی وی در ۲ ماه اخیر سرپرستی موقت بهزیستی استان را بر عهده داشت.

 

تکمیلی:

محسن ارشدزاده همزمان فوق لیسانس علوم توانبخشی و فوق لیسانس مدیریت دولتی داشته و با سابقه خدمت دولتی ۲۵ ساله کارمند رسمی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی است و هم اکنون در ستاد این اداره کل خدمت می کند.

بر اساس این گزارش، سوابق کاری و مدیریتی وی، سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل به مدت سه ماه، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان به مدت ۱۶ ماه است.
وی همچنین رئیس اداره بهزیستی شهرستان مراغه به مدت هشت سال، کارشناس طرح و برنامه و مشاور مدیر کل به مدت بیش از شش سال، کارشناس توانبخشی به مدت دو سال در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای خبر