قطار تغییرات فرمانداران آذربایجان شرقی به عجب شیر رسید/ طاهری فرماندار عجب‌شیر شد

فرماندار جدید شهرستان عجب‌شیرهم معرفی شد تا لیست انتظار فرمانداران آذربایجان شرقی به عدد ۲ برسد.  به گزارش اعتدال پرس، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی صبح امروز با سفر به شهرستان عجب‌شیر و شرکت در شورای اداری این شهرستان ابراهیم طاهری را به عنوان فرماندار جدید شهرستان عجب‌شیر معرفی کرد و از خدمات مالک اژدر علمی […]

image_pdfimage_print

فرماندار جدید شهرستان عجب‌شیرهم معرفی شد تا لیست انتظار فرمانداران آذربایجان شرقی به عدد ۲ برسد.

 به گزارش اعتدال پرس، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی صبح امروز با سفر به شهرستان عجب‌شیر و شرکت در شورای اداری این شهرستان ابراهیم طاهری را به عنوان فرماندار جدید شهرستان عجب‌شیر معرفی کرد و از خدمات مالک اژدر علمی فرماندار سابق عجب‌شیر قدردانی کرد.

ابراهیم طاهری فرماندار جدید شهرستان عجبشیر، متولد ۱۳۴۲ بناب  است.

وی، دارای مدرک کارشناسی در رشته دامپروری با ۴۵ درصد جانبازی و ۶۵ ماه سابقه حضور در جبهه است.

طاهری در سوابق خود، بخشدار سراجو، بخشدار هوراند، بخشدار مرکزی اهر، بخشدار ایلخچی و کارشناس امور اقتصادی و امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی را در کارنامه خود دارد.

با تغییر یا ابقای ۲ فرماندار باقی مانده یعنی آذرشهر و هوراند، پرونده فرمانداران آذربایجان‌شرقی بزودی بسته خواهد شد. البته انتخاب فرماندار هوراند نیز نهایی شده و شنیده شده بهشتی سکان فرمانداری  این شهرستان را بزودی از دست مولاخواه تحویل می گیرد.

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی که در تاریخ  ۱۳ آبان با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور کلیددار استان آذربایجان شرقی شد، نخستین تغییرات در فرمانداران آذربایجان‌شرقی را از تبریز شهر اولین‌ها آغاز کرد و رحیم شهرتی‌فر را طی حکمی در بیست و یکم دی ماه به عنوان فرماندار شهرستان تبریز منصوب کرد تا تغییرات فرمانداران آذربایجان شرقی کلید بخورد.

استاندار آذربایجان شرقی بعد از آن حسن یحیوی را به عنوان فرماندار هریس، علی وفادار را به عنوان فرماندار ورزقان و ظفر محمدی را به عنوان فرماندار مراغه و مرتضی علیخانی را به عنوان فرماندار شهرستان اسکو، اسماعیل حیدری آزاد را به عنوان فرماندار ویژه شهرستان میانه، تقی کرمی را به عنوان فرماندار ویژه شهرستان مرند و زاهد محمودی را به عنوان فرماندار شهرستان جلفا معرفی، سید محمد عابدی را به عنوان فرماندار سراب، سعید کاشانی را به عنوان فرماندار شبستر و یدالله قاری‌زاده را به عنوان فرماندار شهرستان بستان‌آباد معرفی کرده و رضا صدیقی را فرماندار شهرستان اهر در سمت خود ابقا کرده بود و ولی فرج‌اللهی به عنوان فرماندار شهرستان بناب و جهانگیر اسکندرزاده را به عنوان فرماندار جدید ملکان، حسن مستفید را به عنوان فرماندار هشترود، علی بدر شکوهی را فرماندار چاراویماق، و فریدون بابایی را به عنوان فرماندار کلیبر معرفی کرده است.

بدین ترتیب از ۲۱ فرمانداری استان آذربایجان ‌شرقی اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی ۱۸ فرمانداری را تغییر و در یک فرمانداری ابقا کرده است و ۲ فرمانداری دیگر استان آذربایجان شرقی در لیست انتظار تغییر یا ابقاء قرار دارند و به نظر می‌رسد تا عید نوروز تکلیف آنان نیز مشخص می‌شود.

 

انتهای خبر